Motoplus2010 Etkinliği için (Hava Durumu) bilgisi

Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
27
Arkadaşlar merhaba bildiğiniz üzere 25-26-27-28 Şubat tarihleri arasında İstanbul Fuar merkezinde düzenlenecek olan motosiklet fuarı etkinliğine yurdumuzun birçok bölgesinden yoğun katılımlar olacak her zamanki gibi.Buna istinaden

Devlet meteoroloji işleri ve diğer statü sahibi birkaç kaynağın çıkarmış olduğu haftalık Hava tahmin raporuna göre Hava Durumu tahminleri


25 Şubat Perşembe : Sağanak Yağışklı (En düşük :9 En Yüksek :13 derece)

Rüzgar Hızı Ortalama : 19 Güneyden

26 Şubat Cuma : Sağanak Yağışlı (En düşük: 8 En Yüksek 12�derece)

Rüzgar Hızı Ortalama : 20 Kuzeyden

27 Şubat Cumartesi : Sağanak Yağışlı (En düşük 7 En Yüksek 13 derece)

Rüzgar Hızı Ortalama : 14 Kuzeyden

28 Şubat Pazar : Sağanak Yağışlı (En düşük 7 En Yüksek 13 derece)

Rüzgar Hızı Ortalama : 25 Kuzeydoğudan

istanbul Bakırköy havalimanı tahminlerine göre ; bu tarihler arasında Bakırköy-Florya-Yeşilköy-Havaalanı hattının Bulutlu/Çok bulutlu ve yer yer ve sık aralıklarla olmak üzere sağanak yağışlı olması bekleniyor.

Rüzgar tahminlerinde Pazartesi hariç diğer günler hava rüzgarın etkisiyle soğuk kuru ve sert olacağını gösteriyor.

Arkadaşlarımızın buna göre önlem alarak gelmesini istediğim için böyle bir post açtım.

Herkese şimdiden iyi eğlenceler.
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
off yaa bi fuara gidicez onda da yağmur yağıyo ama ne olursa olsun gidicem :D
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
şuana kadar gittigim tüm fuarlar yagışlı ve soguk geçti..
kötü bi zamanda yapıyorlar bence bu fuarı
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar motosikletle gitmek farz mı?
Mevcut toplu taşıma imkanlarıyla gelinebilecek gayet uygun bir noktada fuar alanı..
Ben en başından beri metrobüsle gitmeyi planlıyorum zaten..
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
Arkadaşlar motosikletle gitmek farz mı?
Mevcut toplu taşıma imkanlarıyla gelinebilecek gayet uygun bir noktada fuar alanı..
Ben en başından beri metrobüsle gitmeyi planlıyorum zaten..
tabiki şart değil fakat gidicez şimdi otobüsle, bir dünya motor görücez, sonra çıkarken '' ulen ben niye motorla gelmedim !!'' diyerekten dellenicez :)
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
bu hava durumu dogru dımı hıç heveslenmeyelım o zaman motorla cıkmayı öylemi ?eger dogru ıse butun planın ıcıne edıldı.saglık olsun.:pr:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bugün fuar alanında hava çok güzeldi hele ki oradaki yol yapım çalışmaları daha güzel etmiş oraları her yer leş gidi kanalızasyon kokuyordu :(
her yıl motosiklet fuar zamanında mutlaka bir aksilik olur zaten olmassa şaşarım
motosiklet fuarı olduda ne zaman yağmur yağmadiki sanki :(,
ama motosiklet severler hava nasıl olursa olsun oraya iki teker üstünde her zaman gelirler :)
oraları kanalizasyon koksa bile :)))
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
158
benim için hiç farketmiyor.her sene fuara giderken sırılsıklam oluyorum motorla yinede gidiyorum.yağsada yine motorla gidicem.su motorcusu değilim
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
istanbulun havasına zaten güven olmaz.önlem alıp yola çıkmalı yagarsa yagmurlukları çekeriz.:p
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Ben şimdi baktım yağışlar öğleden önce gözüküyo öğleden sora gidenler sanırım motorla gidebilicek.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bakırköy tarafı pazar günü güneşli görünüyor.meteorojinin sitesinde.zaten yagsada birşey olmaz.5 dk yagar sonra güneş açar.artık havaya cemre düştü nasıl olsa,yaz yağmuru bir şey omaz.şekermiyiz biz eriyelim engin hoca duy sesimi.:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bakırköy tarafı pazar günü güneşli görünüyor.meteorojinin sitesinde.zaten yagsada birşey olmaz.5 dk yagar sonra güneş açar.artık havaya cemre düştü nasıl olsa,yaz yağmuru bir şey omaz.şekermiyiz biz eriyelim engin hoca duy sesimi.:)

Şubat çıkmadan yaz yağmuru ettiniz mis gibi kış mevsimini :mrgreen:
Yarın bir başlık açacağım ondan sonra konuşalım usta..6 Mart'ta kar yağıyormu yağmıyor mu ondan sonra sesimi duyuracağım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst