MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
m8k8kg.jpg


MT standında dumansız hava sahası istiyoruz.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
skullhunter sayın adminimize ilgisinden dolayı çok teşekkürler. :rendeer:

Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.

Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum. :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.

Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum. :p

Sn. Adminimiz yarın 13 itibariyle AYDEMİR temsilcimin teee Antepden getirdiği tatlıların yanında bi kola desteği yaparsın değil mi...:cherry:

golaklar kimden...:) herkes kendi kutu kolasını mı getirsin...:pale::p

Yönetim tatlının yanında ne var...bari bunu açıklayın...hadi erroru sineye çektik...:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.

Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum. :p

Bana yaptığın gibi maymun etmede.:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Sn. Adminimiz yarın 13 itibariyle AYDEMİR temsilcimin teee Antepden getirdiği tatlıların yanında bi kola desteği yaparsın değil mi...:cherry:

golaklar kimden...:) herkes kendi kutu kolasını mı getirsin...:pale::p

Yönetim tatlının yanında ne var...bari bunu açıklayın...hadi erroru sineye çektik...:cherry:

Bu sene fuar tatsız. Geçen sene gelen üyeler eli boş gelmiyordu.
Herkes aydemirin getireceği baklavalara kitlenmiş durumda.
Verdiğimiz hizmetin karşılığını alamıyoruz davetiye istemesini biliyorsunuz (tanesi 30tl) :cherry:
O saatlerde fuarda olamayacağım baklavalarımı ayırın lütfen :bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bu sene fuar tatsız. Geçen sene gelen üyeler eli boş gelmiyordu.
Herkes aydemirin getireceği baklavalara kitlenmiş durumda.
Verdiğimiz hizmetin karşılığını alamıyoruz davetiye istemesini biliyorsunuz (tanesi 30tl) :cherry:
O saatlerde fuarda olamayacağım baklavalarımı ayırın lütfen :bounce:

Ben seninkileri en güvenli yere, miğdeme saklarım :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aydemirin yolunu kesmeye gidiyorum...Sakaryada yetişirim heralde.... :):):queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu sene fuar tatsız. Geçen sene gelen üyeler eli boş gelmiyordu.
Herkes aydemirin getireceği baklavalara kitlenmiş durumda.
Verdiğimiz hizmetin karşılığını alamıyoruz davetiye istemesini biliyorsunuz (tanesi 30tl) :cherry:
O saatlerde fuarda olamayacağım baklavalarımı ayırın lütfen :bounce:


nasıl tatsız adminim...işte tatlı...:queen: iğrenc espriydi ya valla...:p

Aydemir o tatlıları nerelerden getirdi bi bilseniz...

üşenmeden yazayım...bir bir eşlik ettim telefonda...Önce tatlılar Uçağa bindi...Sabiha Gökçene indi...sonra Sabiha Gökçenden (kurtköy) Havaş otobosuyla Taksime geldi...Taksimden inen tatlılar Taksim finikülerden Kabataşa indi...sonracıma Kabataşdan Sultanahmete geldi...ordanda benim ayarladığım otele kadar 1 km taşındı...

daha yarın nasıl AHL ye gelecek Allah bilir...siz orada geip löp löp götürürken Aydemirin bu özverisinide unutmayın...ben dedim burdan Güllüoğlundan al diye ama his mevzusu yaptı...söz ağızdan çıktı bikerem...

bir tatlı story...:p

Ben seninkileri en güvenli yere, miğdeme saklarım :cherry:


miğde değil ...MİDE...:pr: tekere benzemez bu işler paşammm:p


Aydemirin yolunu kesmeye gidiyorum...Sakaryada yetişirim heralde.... :):):queen:


sen git pastaneden bi keşkül yi...benden...:cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Üyelerimizi tanıyalım :)

2py96oh.jpg

eskyrn.jpg

2nipelf.jpg

2u6ih37.jpg

5z1mp1.jpg

2gx2x6x.jpg

23ueqe9.jpg

2ntybh1.jpg

4ucitu.jpg

2mqq9hw.jpg

w9enb7.jpg

fmnfpu.jpg

23ldov4.jpg

sxj2c3.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Skullhunter Abi bizim fotoları yüklememişsin :(

Skul Admin fuarda kendine yeni bir makina aldı....çok heyecanlı onu artık bulamazsınız TEM de 299 + yapıyordur Allah bilir...:queen:

Elınt ve Forrapıda bununla gezdirdi...:cherry:



SANY0689-1.jpg



SANY0690-1.jpg


SANY0691-1.jpg


SANY0692-1.jpg


SANY0693-1.jpg




Bu bisiklet DURO lastik standında bulunmaktadır...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kapı girişindeyim davetiye getirin cepten yazıom laaaa

şaka diim baride biri gelir melir aman diim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya resimlerde adaşımı göremedim CERRAHİ Erhan gelmedi mi ?

Bak Allahın adını verdim 10 saniye önce Cerroşun ban bitiş tarihine bakıyordum...fuarda yakalarsam zaten muck muck yapıcam...heryere zıplar ama yok işte eleman...Onu önce kıbleye çevirip sonra öpücem...:queen: özledim valla...bana bi tek o küfredebilir başkasına dalarım...:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Fuarcılık nedir bilmediğimiz her halimizden belli oluyor ve ikinci bir nokta yapılan reklamlar sanırım yetersiz kalmış :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst