![]()
MT standında dumansız hava sahası istiyoruz.
skullhunter sayın adminimize ilgisinden dolayı çok teşekkürler. :rendeer:
Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.
Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum.![]()
Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.
Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum.![]()
Sn. Adminimiz yarın 13 itibariyle AYDEMİR temsilcimin teee Antepden getirdiği tatlıların yanında bi kola desteği yaparsın değil mi...:cherry:
golaklar kimden...herkes kendi kutu kolasını mı getirsin...
ale:
Yönetim tatlının yanında ne var...bari bunu açıklayın...hadi erroru sineye çektik...:cherry:
Bu sene fuar tatsız. Geçen sene gelen üyeler eli boş gelmiyordu.
Herkes aydemirin getireceği baklavalara kitlenmiş durumda.
Verdiğimiz hizmetin karşılığını alamıyoruz davetiye istemesini biliyorsunuz (tanesi 30tl) :cherry:
O saatlerde fuarda olamayacağım baklavalarımı ayırın lütfen :bounce:
Bu sene fuar tatsız. Geçen sene gelen üyeler eli boş gelmiyordu.
Herkes aydemirin getireceği baklavalara kitlenmiş durumda.
Verdiğimiz hizmetin karşılığını alamıyoruz davetiye istemesini biliyorsunuz (tanesi 30tl) :cherry:
O saatlerde fuarda olamayacağım baklavalarımı ayırın lütfen :bounce:
Ben seninkileri en güvenli yere, miğdeme saklarım :cherry:
Aydemirin yolunu kesmeye gidiyorum...Sakaryada yetişirim heralde....:queen:
Skullhunter Abi bizim fotoları yüklememişsin![]()
Elint fuarda mı?...:silent:![]()
ya resimlerde adaşımı göremedim CERRAHİ Erhan gelmedi mi ?