MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kuvvetmiradan Fatih ve Ankaradan ekürisi...(kuvvetmira sağda olan)


SANY0713-1.jpg



SANY0712-1.jpg



SANY0711-1.jpg



SANY0710-1.jpg


SANY0709-1.jpg



Bodrumdan dostlar...

SANY0683.jpg






Totoratörlerden mod FORRAP...

SANY0672.jpg




Düzceden Sereye Abim...Düzce Meslekte Öğretmen...Sezai Rahmi...

SANY0660-1.jpg


SANY0659-1.jpg



SANY0670-1.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hani benim fotolarım mokoko :farao: :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yarmaşu bizim foto çektirdikmi...demek artık polis korumasıyla geziyosun...:) bana şimdi borçlandın...kimliği kaybedersem akarım sana...:p menfaat dünyası ganga bu hayat naparsın...

möhim adamım ben, devlet buba korumaklan mükellef :p
sana pembe kimlik çıkarttıracam burdan :queen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bugün fuar alanındaydım , kaderde sevgili büyüğümüz ağabeyimiz , Ümmet beyi ardçı almak varmış.artık ölsemde gam yemem


Hodson deri , cemal beyin özel gazoslarından başka beğendiğim bir ürün yoktu bu seneki fuarda , TT custom ürünlerini göremedim. galiba bu fuarda yoktu, ama benzeri şekilde custom işleri yapan şenkalaycı kardeşlerin standı mutlaka görülmeli.bunun haricinde geçen seneki fuarın birebir aynısıydı.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Fuar bildiğiniz fuar. Yalnız cıbıl bayan sayısını biraz azaltmışlar. Bu gerçekten iyi olmuş. Boynumu geçen senekine göre daha az kullandım:) Yıldız Ticaret'te Shark kasklar gerçekten çok uygun. Shark rsr'lar 245 tl, rsr 2'ler 600 lira. Bir tane kask aldım. Giderseniz bir göz atın derim.
Ha bir de müdavimler daha iyi bilir. Sanki önceki senelere göre daha mı az motosiklet modeli vardı?
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Bu fuar bana çok zayıf geldi hem satış potansiyeli olarak hemde katılan firmalar açısından.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu kuvvatmeacun da yüz vermedi bize, ben de mankenlere bakmaya gittim :p
skull, aye, ümmet abi ve deli emini görür görmez tanıdım
forrap da beni tanıdı :)

başta fuarı alt kattaki mahalle panayırından ibaret sanarken skull üst kata bakın deyince asıl fuar yerinin orası olduğunu öğrendik
çıktık gezdik
ducati streetfighter ve ktm duke gibi motorları iyiden inceledim 10 numero verdim kendilerine
vtr250 ye baktım, şehiriçinde iyi iş görür lakin o para o motora fazla
ybr 125 biraz daha adam olmuş ama çok cılız kalıyor halen
bunun dışında hepsi bildiğimiz gördüğümüz motorlar yeni birşey yok
tekstil mont alacaklar hudson' un 90 liralık montlarına bir baksın, iş görür
hatırlayamadığım bir standtta 130 lira civarına shark kasklara bakılabilir

velhasılı kelam:
daha önce motur fuarına gitmediydim, bir bildiğim varmış meğer.
bundan böyle de gitmem :p
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
17
fotolar için teşekkür ederiz. hepsine büyük bi zevkel tek tek baktım.
ama biraz da cruiser chopper fptpsu çekseydin ya. süper olcaktı..


gönül isterdi ki hepsini tek tek akşama kadar detaylı bir şekilde fotoğraflayayım fakat iş çıkışı gitmiştim ve zamanım da kısıtlıydı o yüzden scooter'ları ve chopper'ları biraz es geçmek zorunda kaldım. Kymco standını boş geçmek istemediğimden Venox 250 ve en beğendiğim cruiser olan Suzuki Intruder 800 arada kaynadılar :)

zaten fotoğraflarımı incelerseniz kişisel beğenilerim kendini belli ediyor. Özellikle Triumph Street Triple ve Ducati'lerle ile çok ilgilendim.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Fuar alanında internet mevcuttur yalnız şifreli giriş gerekiyor
gerekli şifreyi danışmadan ucretsiz olarak temin edebilirsiniz
bir şifre bir pc içindir .
Yanında pc getirmek isteyen arkadaşlara duyurulur.!!!
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bugün bir dostumla fuardaydım..Metehandro bey, bir kısım mod, siteden bazı arkadaşlar ile görüştük, öpüştük, koklaştık :)
Yarın da orada olacağım..İyicene öpüşürüz artık...heh..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün bir dostumla fuardaydım..Metehandro bey, bir kısım mod, siteden bazı arkadaşlar ile görüştük, öpüştük, koklaştık :)
Yarın da orada olacağım..İyicene öpüşürüz artık...heh..

demek o sendin...:p


pazar 13 de mt standında AYDEMİR Antepden getirdiği tatlıları ikram edecek...13 de standda olunuz...ben kalkabilirsem yataktan gelicem...:)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bu gün ordaydım yav:queen:
ama şu an evime dönmüş durumdayım seneye tekrardan görüşelim :salut:

bu sene cidden fuar biraz durgundu showlar yağmur nedeniyle iptal edildi ama oraya gelmeme engel olamadı :p

skullhunter sayın adminimize ilgisinden dolayı çok teşekkürler. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fuarda kimseyi görmedim ben?....:p:p Hayalet gibi dolaştım ortalarda... :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst