bu kuvvatmeacun da yüz vermedi bize, ben de mankenlere bakmaya gittim

skull, aye, ümmet abi ve deli emini görür görmez tanıdım
forrap da beni tanıdı
başta fuarı alt kattaki mahalle panayırından ibaret sanarken skull üst kata bakın deyince asıl fuar yerinin orası olduğunu öğrendik
çıktık gezdik
ducati streetfighter ve ktm duke gibi motorları iyiden inceledim 10 numero verdim kendilerine
vtr250 ye baktım, şehiriçinde iyi iş görür lakin o para o motora fazla
ybr 125 biraz daha adam olmuş ama çok cılız kalıyor halen
bunun dışında hepsi bildiğimiz gördüğümüz motorlar yeni birşey yok
tekstil mont alacaklar hudson' un 90 liralık montlarına bir baksın, iş görür
hatırlayamadığım bir standtta 130 lira civarına shark kasklara bakılabilir
velhasılı kelam:
daha önce motur fuarına gitmediydim, bir bildiğim varmış meğer.
bundan böyle de gitmem
