- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
Bir arkadaşımın 2008 model ybr 125 in karbüretörü sürekli arıza vediğinden yenisini almaya karar verdik. Tabi en iyisi orjinali diyerekten şöyle nete bir göz attık ve motolizdeki 2008 ybr karbüratörün fiyatı bizi çok şaşırttı. Tam olarak 470 tl.
Başka sitelere baktığımızda ise MIKUNI marka karbüratör 100-110 tl arası. Burda bir honda bayisine sorduk ve satan kişi bize orjinalinin 120 tl olduğunu söyleyince acaba biz yalnış motorsiklet karbüretörünemi baktık diye motolize mesaj yolladık ve bize gelen cevap malzemeler yurtdışından geliyor ve döviz üzerinden orjinalinin fiyatı budur diye cevap geldi. Artı olarak yine 2008 ybr 125 benzin deposunun fiyatıda 466 tl. Diğer sitelerde ise orjinali 170 - 200 tl deniliyor. Şimdi tercübeli arkadaşlardan ricam acaba bu fiyatlar arasındaki uçuk rakamlar gerçekten orjinal parça fiyatımı. Siz bir 125lik motorun karbüratörüne 470 tl verirmisiniz veya bu siteden herhangibi bir parça alıyormusunuz. Amacım siteyi kötülemek değil sadece öğrenmek
http://www.motoliz.com/2008-2009-Model/Karburator-5212
Başka sitelere baktığımızda ise MIKUNI marka karbüratör 100-110 tl arası. Burda bir honda bayisine sorduk ve satan kişi bize orjinalinin 120 tl olduğunu söyleyince acaba biz yalnış motorsiklet karbüretörünemi baktık diye motolize mesaj yolladık ve bize gelen cevap malzemeler yurtdışından geliyor ve döviz üzerinden orjinalinin fiyatı budur diye cevap geldi. Artı olarak yine 2008 ybr 125 benzin deposunun fiyatıda 466 tl. Diğer sitelerde ise orjinali 170 - 200 tl deniliyor. Şimdi tercübeli arkadaşlardan ricam acaba bu fiyatlar arasındaki uçuk rakamlar gerçekten orjinal parça fiyatımı. Siz bir 125lik motorun karbüratörüne 470 tl verirmisiniz veya bu siteden herhangibi bir parça alıyormusunuz. Amacım siteyi kötülemek değil sadece öğrenmek
http://www.motoliz.com/2008-2009-Model/Karburator-5212