MotoLAB 1 Mayıs'da Açılıyor !

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
ashkin hayırlı olsun umarım size gelen sürücülere altındaki motora bakarak muamele etmezsiniz ( yani ye kürküm ye olayı olmaz ) birkaç yerde başıma geldide.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Son derece güvenilir ve teknik bilgisi uzman seviyesinde insanlar. Bilenler bilir Fz6 nın 78 beygir den 98 beygir haline nasıl dönüştürüldüğünü, farklarını dyna testi ile ortaya koyan insanlardır. En önemlisi ise her konuda yardımcı olmaya can atan içimizden birileri. Fazerımla ilgili her soruma cevap vermiş ve %100 haklı çıkmış insanlardır. Birimiz kaza geçirdiğinde işini gücünü bırakıp destek olmaya koşan insanlardır. Sürüş sitillerini kendi gözümle görmüş ve bende bu seviyeye ulaşabilirmiyim diye gıpta ettiğim insanlardır. Bilmediğimiz ve kültür seviyesi düşük insanların elinden neler çektik düşünün bikere. Bizden birilerinin bu anlayışla girişimciliklerini canı gönülden destekliyorum. Keşke İstanbulda oturabilsem mudavimleri olurdum. Sırft sohbetleri için gidip uğranabilecek insanlardır.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Son derece güvenilir ve teknik bilgisi uzman seviyesinde insanlar. Bilenler bilir Fz6 nın 78 beygir den 98 beygir haline nasıl dönüştürüldüğünü, farklarını dyna testi ile ortaya koyan insanlardır. En önemlisi ise her konuda yardımcı olmaya can atan içimizden birileri. Fazerımla ilgili her soruma cevap vermiş ve %100 haklı çıkmış insanlardır. Birimiz kaza geçirdiğinde işini gücünü bırakıp destek olmaya koşan insanlardır. Sürüş sitillerini kendi gözümle görmüş ve bende bu seviyeye ulaşabilirmiyim diye gıpta ettiğim insanlardır. Bilmediğimiz ve kültür seviyesi düşük insanların elinden neler çektik düşünün bikere. Bizden birilerinin bu anlayışla girişimciliklerini canı gönülden destekliyorum. Keşke İstanbulda oturabilsem mudavimleri olurdum. Sırft sohbetleri için gidip uğranabilecek insanlardır.

Ne eksik ne fazla söylemişsin. Müsadenle imzamı atmak istiyorum :)
Driztt Do'Urden :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2007
Mesajlar
11
üstatlarım burdan öyle ahkam kesmekle bu is olmaz madem ikna olmak istiyoruz gidip görelim ona göre karar verelim....bence İSTANBUL gibi bir yer icin cok gec kalmıs bi servis keske daha evvel acılsaydı...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
çin motorlarada bakıyormusunuz. (yoksa, bakarız ama motorun fiyatına oranlara pahalıyamı patlar dersiniz)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Adresinize gelip tanışmak isterim, bana çok yakın ama açık adresten tam olarak anlayamadım yeri, bi tarif edermisiniz?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fazeri olupda Aşkın Beyin tekkesine uğramamak mümkün değil gibi...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Gökhan abi şimdi hasanpaşada motoplus-mototal a giderken minibüs caddesinden çıkıp sağa ayrılırsın ya, yine minibüs caddesinden çıkıp dümdüz gidiyosun(adliye gibi bişi var) en son sokaktan sağa giriyosun dümdüz devam ediyosun, az ilerde sol tarafta görüyosun..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sanırım eski team x racing in olduğu yer. Saol Özgür:cat:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
1
Bir işyerlerine girerken sabıka kaydı ve önceki çalıştığı yerler diplomaların noter onaylı fotokopilerini isterler. Keşke iş yeri açarkende böyle bir şey olsa!
Herkez kendi mesleğini yapmalı, ama malesef Türkiye de önemsenmiyor!
Kimsenin günahını almak istemem ama bu arkadaşlar kimin yanında yetişti, mutlaka ellerinden tutan bir usta olmuştur.
(Umarım genel arızaları biliyorum bu işi yaparım diyerek, bu yolla internetten öğrendikleri bir iki şeyle yolla çıkmamışlardır.)
Yeterlilikleri herhangi bir kuruluştan tescili olmayan birine/lerine vereceğiniz araçlarınız sizin hayatlarınızı taşıyacak.
Bunun sevgiyle saygıyla dostlukla bir alakası yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
OLDGUY hoşgeldiniz foruma yeni üyesiniz sanırım,

yetkili diye bilinen servislerden bu insanların neler çektiği ortada..
borusanın servis anlayışı
yamahanın usta! servisleri..
çinlileri zaten biliyoruz,
hyosung ve kanuni için okuduğum topicleri yazılmasına mana yok..

bu gibi yetkili! servislerin yanında ne olursa olsun motoruma kendi motoru gibi bakacağından şüphe olmadığım bir servise götürmek daha mantıklı bence..
aklınızda olan şüpheler için motolab a uğramanızı tavsiye ederim..

iyi günler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Fazerim olsa gözüm kapalı teslim ederdim, Forumlarında okuduğumda vay be dedirten anında cevaplar, teknik öneriler, çözümler gördüm ama diğer tarzlara da biraz kaysanız fena olmaz :)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
17
Oldguy, kesinlikle aynı fikirdeyim sizin ile. bence yetkinlik belgesi bu tarz işyeri açılırken aranılmalıdır. Şu anda faaliyet gösteren bir çok servis adı ile hizmet veren yerin USTA tabir edilen kişilerin Ustalık Belgeleri bulunmamaktadır. (denemesi bedava ; 5 servise girin 1 inde ancak vardır ustalık belgesi ) Yasal olarak ta bu belge olmadan faaliyet gosteren işletmeler suç işlemektedirler.

Servisimiz de görev yapan 2 Ustamız ve benim de Ustalık Belgelerimiz mevcuttur ve servisimizde asılıdır :cat:

Servisimiz de sadece Fazer'lara hizmet vermiyoruz. Çin malı motosikletler hariç , tüm motosikletler için servis-yedek parça hizmetimiz bulunmaktadır. Ağırlıklı olarak Yamaha 'dır. Bunun nedeni de YamahaTurkiye.Org sitemizden dolayıdır.

Kazasız, keyifli sürüşler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fazerim olsa gözüm kapalı teslim ederdim,

bende...:p

ama yok işte...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

Oldguy, kesinlikle aynı fikirdeyim sizin ile. bence yetkinlik belgesi bu tarz işyeri açılırken aranılmalıdır. Şu anda faaliyet gösteren bir çok servis adı ile hizmet veren yerin USTA tabir edilen kişilerin Ustalık Belgeleri bulunmamaktadır. (denemesi bedava ; 5 servise girin 1 inde ancak vardır ustalık belgesi ) Yasal olarak ta bu belge olmadan faaliyet gosteren işletmeler suç işlemektedirler.

Servisimiz de görev yapan 2 Ustamız ve benim de Ustalık Belgelerimiz mevcuttur ve servisimizde asılıdır :cat:

Servisimiz de sadece Fazer'lara hizmet vermiyoruz. Çin malı motosikletler hariç , tüm motosikletler için servis-yedek parça hizmetimiz bulunmaktadır. Ağırlıklı olarak Yamaha 'dır. Bunun nedeni de YamahaTurkiye.Org sitemizden dolayıdır.

Kazasız, keyifli sürüşler

Biraderim senin belgeye kayda kuyda ihtiyacın yok referansların yeter...:cat:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
17
teşekkurler Mete_Han, ama herşeyimizi açık-şeffaf ve kitabına uygun yapmaya çalışıyoruz :cat:

Çayımızı-kahvemizi içmeye bekleriz :)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
75
hayırlı uğurlu olsun, motorum henüz olmasada, hatta tr de bile olmasamda, gerek işletme sahibi arkadaşlarımın iletilerinden gerekse diğer arkadaşlarımın olumlu yorumlarından sonra kendi yerimmiş gibi sevindim açılışına, bi gün motorum olursa, hatta olmasada istanbula geldiğimde gelip görmek isterim, umarım hedeflediğiniz etik değerler doğrultusunda gerek teknik anlamda gerekse ekonomik anlamda başarıya ulaşırsınız... sevgilerle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst