- Katılım
- 3 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,961
- Motosikleti
- Mondial Virago 50i
BIYIKLI, maalesef motosikletinize hizmet veremiyoruz![]()
Önemli değil, kolay gelsin. :cat:
Bıyıklı paşa yine ortada kaldın...![]()
Mete Çatalca'daki servisimden (Bülent usta) son derece memnunum, yedek parça-makul işçilik ücretleri-ciddi servis anlayışları çok iyi. Sadece bu arkadaşlar bayağı iddialı duruyor, acaba Koreli severlere hizmet verecekler mi diye merak etmiştim. :wiinkk: