Motokros Ankara Fotoğrafları

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
256422_494678897212551_1577291273_o-003-003.jpg


r-002-001.jpg


111-001-002.jpg


DSC_93292-001-095-018.jpg


DSC_9905-099-085-017.jpg


DSC_9895-098-084-012-016.jpg


DSC_9837-089-075-011-015.jpg


DSC_9834-088-074-014.jpg


DSC_9738-073-009-012.jpg


DSC_9694-070-008-011.jpg


DSC_0231-001.jpg


DSC_9679-068-007-010.jpg


DSC_9603-059-045-006-009.jpg


DSC_0139-025-005-007.jpg


DSC_0095-019-003-004-006.jpg


DSC_0061-014-108-003-005.jpg


DSC_0021-005-099-002-004.jpg


DSC_9816-085-071-010-013.jpg


Her hakkı saklıdır.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
68
yaş 27 biz de yarışabilirmiyiz yav, bütün gün masabaşında otura otura şiştik iyicene, resimlere bakmakla oluyo valla bişiler yapmak lazım. ne dersiniz arkadaşlar?
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
insanın bu resimleri görünce kanı kaynıyor
yaş müsait olsa hadi diyor ama , yapabilen arkadaşlara ve bu fotoları yayınlayan arkadaş
verdiği haz ve heyecan için teşekkür ederim
uçan ikiliyi ilk resmi hemen masa üstü yaptım
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Fotoğraflar müthiş, sadece motordan anlamadığınız belli oluyor... :) Etkinliği kaçırmışız, kötü oldu
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Bende demin oyununu oynuyordum =)) Gerçekten süper bir oyun ( Play MUD - FIM Motocross World Championship™) Saten anca oyunda yarışırız bizde :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst