MotoGP: Kawasaki "Sonuçlar Gelişmek Zorunda"

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Kawasaki fabrika takımı, firmanın yarış direktörü Ichiro Yoda'ya göre gelecek sene gelişmek zorunda.

Yoda "Gelecek sene çok daha iyi sonuç elde etmek zorunda olduğumuz açık. Üzerimizde büyük bir baskı var ve iyi sonuç almamız gerektiği belirtildi. Mesaj Tamba'daki Kawasaki Heavy Industries'ten geldi."

"Üzerimdeki baskı inanılmaz ve ve muhtemelen gelecek sene çalışmam için son şansım olacak. Eğer sonuç alamazsak muhtemelen pozisyonumu kaybedeceğim." dedi.

Kaynak:trf1
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
gercekten hıc varlık gosteremeyen bır takım...basa oynamak gercekten zor ama bu kadar sılık kalmak normal olarak baskı yaratır cunku cadede motorunuz 4 buyuk japon dıye anılıyor ve alınıyor...
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
umarım Kawasaki kalitesi gibi bi başarı elde eder önümüzdeki sezon zor gibi ama bol şans şimdiden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst