- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
- Konu Yazar
- #1
MotoGP'07 yarıştan görüntüler, yarış bitimindeki lastik yakma ve ödül töreni videoları... :cherry:
[YT]2KI-7Zzcynw[/YT]
Bir de youtube da bu görüntüye rastladım.
Neden bizim MotoGP'de de böyle güzel sahneler olmaz ki?
[YT]4AnJ7RwhvF0[/YT]
[YT]2KI-7Zzcynw[/YT]
Bir de youtube da bu görüntüye rastladım.
Neden bizim MotoGP'de de böyle güzel sahneler olmaz ki?
[YT]4AnJ7RwhvF0[/YT]
Son düzenleme: