MotoGP de gönüllü çalışmak isteyen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Türkiye Motosiklet Federasyonu Gönüllü yada Profosyonel görevliler arıyor.Bunlara sizde katılabilirsiniz eğer aranan şartlara uyuyorsanız.Şartlar şu anda kesinleşmiş değil fakat bana pm den maillerinizi göndeririseniz size katılım formunu gönderebilirim.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Ben katılmak isterim. pist kenarında görev vereceklerse üstüne para bile verebilirim. :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
formula 1 çok abartılıyor...
gereksiz ve aptalca birşey...
milyar dolarları bu organizasyona yatıran dangalaklar ve buna çanak tutan ahmaklara şunu sorarım

Afrikada açlıktan ölen insanları hiç düşündünüzmü?
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
hocam bende katılırım ama ılk once bılet fıyatları jakkında bılgı var mı?
bırazda su gonullu olayını acıklasaan
:thumleft:
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Rossiyle tokalaşmasınada olur. Malum adam yaşayan efsana bugün de acımadı.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
agabey bana taktıgı kaskı verse daha ıyı olur hee hem havamız olur rossının ve max bıaggın9ın kaskını takıyom dıe
:flower: :flower:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
moto gp nin ne zaman olacağını bilen varmı? :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
23 ekim istanbul park asıl bıletlerının nerde satıldıgını bılen var mı? :queen:
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
23
arkadaşlar buna başvurup cevap alan oldu mu?
ne zaman açıklayacaklarını bilen var mı?
motoGPnin olduğu cumartesi A2 ehliyet sınavı var, tmsf den gelen cevaba göre kursa yazılıcam da :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
invent, merhaba.....
eğer böyle bir imkanımız varsa tabi çalışmak isterim...bana formu yollayabilirsen çok sevinirim..
pm in ne olduğunu anlayamadım.... :cat:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
asparagas bu haberler invent yayma şöle şeyler.. atıyorsun bi çakıl taşı oluyor sonra metoğor düştüğü yeri yakıyor.

boy naber nasıl gidiyor görüşemiyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst