Motogezi 6. (30 köy,kasaba,şehir )

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Sağolasınız bende hepinize zahmet edip cevap yazdığınız için teşekkür ederim
Uzun zamandır İstanbulda ikamet ediyordum ,bu sene dönüş yaptım,hafta sonları mümkün mertebe,imkanım olduğu sürece gezmek istiyorum

İlk başlarda arkadaşlarım ile başladık gezilere,derkende topu topu 3 motor, arkadaş sürekli asfalt yolları kullanma taraftarı,toprak yola imkanı yok sokamazsınız,bir süre sonra ayni yolu tekrar tekrar geçmeye başlıyorsunuz ve bunun adınada gezi diyorsunuz :silent:

Düşününki bir orman yolundasınız yanınızda çayınız,şekeriniz kahveniz ne gerekiyorsa varken,bir kahve köşesine oturup çayını orada içmek isteyen bir arkadaş çevresine sahibim :)

Tercih meselesi tabiiki ama,git bir çeşme başına otur bir ağaç gölgesine orada iç çayını,bu değişikliğinde tadını almaya çalış,sessiz sakin

Sırf bu yüzden uzun soluklu yapmış olduğum 2 gezi burnumdan geldi,fotoların hepsini sildim ve tek başıma gezmeye başladım,
Belki ben garibim belki onlar :wiinkk:

bu fotoyu sona koyduğumu zannediyordum unutmuşum

Siz garipseniz ben de çok garip birisiyim :)
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
yusuf hocam çok güzel bi gezi olmuş çok güzel anlatımınızla renk katmışınız bende tekirdağlıyım eşimle işimizden dolayı edirnede ikametgah etmekteyiz buralara yolunuz düşerse bi yorgunluk çayımızı içersiniz.. ;) buralarda sizi gibi gezi yolculuk yapan yok, kafa dengisiniz o gerçek sizin gibi gezi arkadaşı bulmak gerçekten zor..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yollar tam cross enduro için
xtreme max alıp gelip geziceksin dag taş dere tepe
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
harika gercek bir kafa dağıtma gezisi olmuş tebrik ederim bu ara böyle birşey bende yapmayı çok isterdim güzel reset atmış olurdum :)

Teşekkürler Cenk bey,Macera arıyorsanız size önerim,asfalttan Kastroya kadar gidin,Tam kastro ayrımının yanında sağa sapan stabilize bir yol var Çilingoz ve çatalcaya kadar uzanır :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Az yakar çok kaçar motorunla gez bakalım. Darısı başımıza. Yerin uzak olmasa atlar gelirim, gerçi yalnız gezmeyi seviyorsun imrendim.

Bol tebessümlü bir gezi olmuş. Yorumların bomba : )

Çantanda domates biberlerin haricinde ne vardı, neler aldın yanına onu da paylaşabilir misin?

Paylaştığın güzellikler için teşekkür ederim Yusuf kardeş. Yolun açık olsun.

Sağolun sizinde yolunuz açık olsun
Arka çantada genelde kişisel eşyalar ,yiyecek içecek+su+çay,şeker,kahve,yedek mont,ocak,kancalı lastikler,ve üzerine yatılabilecek büyüklükte petrol ofisi afişi :) Deniz taraflarına gidiyorsamda + paletler,şort,havlu,su altı gözlükleri

Ön taraftaki çantamda ise foto makinem yedek piller ,geniş açı objektifim,su,navigasyonum (arızalıydı bugün elime ulaştı) şaj aletleri

Asıl aletler koltuk altında
Yedek şamprel,pompa,tamir köprüğü,şambrel yamaları,300 lümen El fenerim, Anahtar takımları,tornavida takımları,pense,yan keski,ayarlı pense,yedek buji,ön far için yedek ampül,kask için lastik file,yedek zincir ve ön dişli,izole bant,sentil :) ,Yedek çakım,böcek ısırma ve sokmalarına karşı krem ve amerikan panço
Biraz daha büyük olsaydı birde çırak alıcaktım ama :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

Tebrikler güzel gezi, güzel paylaşım...

Teşekkür ederim Salih bey

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Siz garipseniz ben de çok garip birisiyim :)

Hep garip garip insanlar beni bulur zaten :)
Teşekkürler...


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

yusuf hocam çok güzel bi gezi olmuş çok güzel anlatımınızla renk katmışınız bende tekirdağlıyım eşimle işimizden dolayı edirnede ikametgah etmekteyiz buralara yolunuz düşerse bi yorgunluk çayımızı içersiniz.. ;) buralarda sizi gibi gezi yolculuk yapan yok, kafa dengisiniz o gerçek sizin gibi gezi arkadaşı bulmak gerçekten zor..

Sağolun afer bey teveccühünüz,Edirneye bir kez gitmişliğim var oda üniversite sınavıydı ,onuda kazanamadıkya ):
Aslında çok sosyal birisi değilim ama birgün oraya yolum düşerse tanışıp çayınızı içmek isterim
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
117
Yarın nereye gitsem diye bakınırken gördüm yazınızı. Gerçekten çok güzel yollar ve resimler. Yarın nereye teker döneceği belli oldu sayenizde :)
Tekeriniz hep düz bassın...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
valla buyuk zevkle okudum baktım fotograflara cok guzel ormandaki klube cok dıkkatımı cektı urperdım bu ara cok korku fılmı ızlıyomda oralarda hep boyle evler var :queen:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Yarın nereye gitsem diye bakınırken gördüm yazınızı. Gerçekten çok güzel yollar ve resimler. Yarın nereye teker döneceği belli oldu sayenizde :)
Tekeriniz hep düz bassın...
Teşekkür ederim,Yarın bende kısmet olursa daha uzağa en ücra köşelere gitmeyi düşünüyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

valla buyuk zevkle okudum baktım fotograflara cok guzel ormandaki klube cok dıkkatımı cektı urperdım bu ara cok korku fılmı ızlıyomda oralarda hep boyle evler var :queen:

Terkedilmiş yerleri gözlemlemeyi çok seviyorum,o klübede yol kenarı değil daha içeride kalıyor,ya orman işçileri yada köylülerin mahareti
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Yusuf Ustaaaa
buralarda mı karşılaşacaktık:)
Demirciler den Gökhan ben.
Valla çok imrendim fotolara
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Ya resimlerdeki sen değilsin, yada ikizin kadar daha doğrusu birebir benziyor benim dediğim kişiye.
Sağlık olsun benzettim demek ki. Kusura bakma.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Yok Gökhan benim şaka şaka :)

Hakikaten burada karşılaşmak varmış,motoru satmıştın ama görünüşe göre hala kurt var içeride,ne yaptın o kibrit kutusundan arabayı :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Gökhan mı, şaka mı :)))
Dedim adı Yusuf olacak, Üj bej olacak, şekil aynen bu kadar da benzemez diyordum ki şaka yapmışsın:)

Ben çok eskiden beri buralardayım. Yazmam ama takip ederim. 106 yı sattım, başka araba var. İş güç derken motordan uzak kaldık.
İnşallah yakın bir zamanda düşünüyorum.

Sen de iyisindir umarım. Yokluğunu arar oldum İstanbul da :)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
İnşallah en kısa zamanda tekrar alırsın,Bende oradan ayrıldıktan sonra bu motoru aldım kendime 100 de 200 memnun kaldım diyebilirim
İstanbulda yaşadığım yılların sitresini atmaya çalışıyorum böylece
İş güç ise aynen devam meslek devam ediyor yani


Yarın kısmet olur ise bir gezi daha yapmayı düşünüyorum,o yüzden ben çıkmak zorundayım,tekrar görüşürüz bendende eskiymiş üyeliğin:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
117
Geçtiğimiz Pazar biz de senin rotana benzer bir rotada yol aldık bir arkadaşla.
Çorlu--Çerkezköy--Saray--Vize--Üsküp--Dupnissa mağarası--Dereköy--Kırklareli--Vize--Saray--Çerkezköy--Çorlu
Senin gibi stabilize yollara girmedik yalnız. Asfalttan yumuşak yumuşak :) Özellikle Üsküp' den mağaraya giden yolu ve sonrasında Dereköye giden yol çok zevkli. Tamamen yeşillikler içerisinde ve bol virajlı. Yol iki arabanın kıl payı geçebileceği genişlikte asfalt, çok bozuk değil. Şiddetle tavsiye ederim
Dupnissa mağarasını da ilk kez gördüm. Gerçekten görülmesi gereken bir yer miş. Yemeğimizi de Dereköy de bir alabalık çiftliği var giderken solda orada yedik. Lezzetliydi.
Paylaşımın iyi ki bana ilham vermiş de bu rotayı yapmışız.
Tekerin hep düz bassın...
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
324
Hocam harika olmuş gezi tebrik ederim.Bu arada yakıt tüketimi başlıbaşına bir efsane olmuş :) tebrikler.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Guzel gezi olmus paylasim icin tesekkurler

Sizede teşekkürler Hüseyin bey


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Geçtiğimiz Pazar biz de senin rotana benzer bir rotada yol aldık bir arkadaşla.
Çorlu--Çerkezköy--Saray--Vize--Üsküp--Dupnissa mağarası--Dereköy--Kırklareli--Vize--Saray--Çerkezköy--Çorlu
Senin gibi stabilize yollara girmedik yalnız. Asfalttan yumuşak yumuşak :) Özellikle Üsküp' den mağaraya giden yolu ve sonrasında Dereköye giden yol çok zevkli. Tamamen yeşillikler içerisinde ve bol virajlı. Yol iki arabanın kıl payı geçebileceği genişlikte asfalt, çok bozuk değil. Şiddetle tavsiye ederim
Dupnissa mağarasını da ilk kez gördüm. Gerçekten görülmesi gereken bir yer miş. Yemeğimizi de Dereköy de bir alabalık çiftliği var giderken solda orada yedik. Lezzetliydi.
Paylaşımın iyi ki bana ilham vermiş de bu rotayı yapmışız.
Tekerin hep düz bassın...
Yolda karşılaşmadık :) Bende bu hafta :Üsküpü ten sonra armutvereni geçip dupnisaya doğru köprüye kadar ayni düzelgahı kullanmışız,Ben köprüden sonra sola dönerek iğneadaya arkadan dolaşmak istedim :)Birazdan fotoları paylaşıcam,Zaten o yolu kullanmaklada iyi etmişsiniz ,Pınarhisardan dupnisaya giden yol kapalıymış,Şaban Usta var forumda onunla karşılaşmamızda bana söyledi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

Güzel. Gezi. Inova güzel makina

Teşekkürler Hellas,bu motoru almakla iyi seçim yaptığımı düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

Hocam harika olmuş gezi tebrik ederim.Bu arada yakıt tüketimi başlıbaşına bir efsane olmuş :) tebrikler.

Teşekkürler,çok memnunum yakıtından zaten bu nedenle bu motoru aldım,bozuk yollarda debriyaj derdi istop ettirme derdi yok,yakıt gezinin olup olmamasında önemli bir etken zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst