- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 1,000
Sağolasınız bende hepinize zahmet edip cevap yazdığınız için teşekkür ederim
Uzun zamandır İstanbulda ikamet ediyordum ,bu sene dönüş yaptım,hafta sonları mümkün mertebe,imkanım olduğu sürece gezmek istiyorum
İlk başlarda arkadaşlarım ile başladık gezilere,derkende topu topu 3 motor, arkadaş sürekli asfalt yolları kullanma taraftarı,toprak yola imkanı yok sokamazsınız,bir süre sonra ayni yolu tekrar tekrar geçmeye başlıyorsunuz ve bunun adınada gezi diyorsunuz :silent:
Düşününki bir orman yolundasınız yanınızda çayınız,şekeriniz kahveniz ne gerekiyorsa varken,bir kahve köşesine oturup çayını orada içmek isteyen bir arkadaş çevresine sahibim
Tercih meselesi tabiiki ama,git bir çeşme başına otur bir ağaç gölgesine orada iç çayını,bu değişikliğinde tadını almaya çalış,sessiz sakin
Sırf bu yüzden uzun soluklu yapmış olduğum 2 gezi burnumdan geldi,fotoların hepsini sildim ve tek başıma gezmeye başladım,
Belki ben garibim belki onlar :wiinkk:
bu fotoyu sona koyduğumu zannediyordum unutmuşum
Siz garipseniz ben de çok garip birisiyim