- Katılım
- 22 Ağu 2008
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Herkese tekrar merhaba... Bugün öğlen saatlerinde 2 adet çizme teslim aldım.... ama bir baktım yanında güzel güzel süpriz hediyeleri var
tabi bunlar bir tüketici için güzel şeyler. Aldığım 2 adet çizmenin yanında bir adet çorap ve bir adette bot kılıfı hediye verildi.
Bunlara nereden mi sahip oldum. tabiki http://www.moto-bot.com adresinden. İşin aslını sorarsanız bu fiyata aldığım bu ürünleri bu kalitede hiç bir yerde bulamazsınız Çizme %100 deri ve içi çok güzel. İsterseniz Çinden getirtin, isterseniz 40 $ Kargo ücreti vererek amerikadan getirtin.
Normal Piyasadan bir bot almaya kalksak adam akıllı bir bota ortalama 360 YTL gibi bir rakkam harcıyoruz tüketici olarak. Ayrıca şu an yine piyasada bir bot koruyucu ortalama olarak bayilerde 35-45 $ arası değişen fiyatları var bugün 45 $ = 77 YTL Yapıyor.
Ben ve kuzenim bu fırsattan yararlanmak için, bana ve kuzenime dahil olmak üzere birer adet bu çizmelerden aldık. Öğlenden beri kullanıyoruz gayet rahat ve motor kullanımında güç ve performans arttırıcı bir etken olduğu kanaatine vardık. Eğer sizde bu fırsattan yararlanmak isteyip bu çizmelerden alırsanız ( Neden çizmeler diyorum çünkü botu ben pek tastif etmiyorum şahsen ) Motorunuzu park ederken , orta sehpaya kaldırırken, frene bastığınızda, vites değiştirdiğinizde ve seyir halinde durakladığınızda ne demek istediğimizi sizlerde anlayacaksınız...






Bunlara nereden mi sahip oldum. tabiki http://www.moto-bot.com adresinden. İşin aslını sorarsanız bu fiyata aldığım bu ürünleri bu kalitede hiç bir yerde bulamazsınız Çizme %100 deri ve içi çok güzel. İsterseniz Çinden getirtin, isterseniz 40 $ Kargo ücreti vererek amerikadan getirtin.
Normal Piyasadan bir bot almaya kalksak adam akıllı bir bota ortalama 360 YTL gibi bir rakkam harcıyoruz tüketici olarak. Ayrıca şu an yine piyasada bir bot koruyucu ortalama olarak bayilerde 35-45 $ arası değişen fiyatları var bugün 45 $ = 77 YTL Yapıyor.
Ben ve kuzenim bu fırsattan yararlanmak için, bana ve kuzenime dahil olmak üzere birer adet bu çizmelerden aldık. Öğlenden beri kullanıyoruz gayet rahat ve motor kullanımında güç ve performans arttırıcı bir etken olduğu kanaatine vardık. Eğer sizde bu fırsattan yararlanmak isteyip bu çizmelerden alırsanız ( Neden çizmeler diyorum çünkü botu ben pek tastif etmiyorum şahsen ) Motorunuzu park ederken , orta sehpaya kaldırırken, frene bastığınızda, vites değiştirdiğinizde ve seyir halinde durakladığınızda ne demek istediğimizi sizlerde anlayacaksınız...





