Moto Kaza Foto

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
bence ço kötü ama bu fotoların arasında ölenler de var yani anlican keşke koymasaydın neyse paylaşım için saul
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Diyecek bişi bulunamayacak kadar ürkünç :cyclopsan
Yaşamak istemem en hafifini dahi...
Herkeze kazasız bir ömür inşallah..(amin)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence spor musabakalarında olanlar cok vahım degıl olagan seyler ozellıkle cross lardakılar ama yınede sporda olsa kazanın hepsı kotu esas trafıkte olan resımler faha vahım Allah korusun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Goldwinge arkadan iyi girmişler....Üzüldüm.....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
crashenmotolb9ic6.jpg


Allah kimsenin başına vermesin yaaaa :pale:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
bence bu resimlerin bazıları özellikle kaza yapmış gibi göstermek amaçlı düzenlenmiş hoş çalışmalar olmuş ama bazıları tabi gerçek kazalardır mutlaka paylaşımın için teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Aşağıdaki resim numara bişey. Sağ bota bakarsanız bacağı yok. Yani birşeyle sabitlenmiş oraya. Motorun da hiç bir şekilde o kadar saplanması mümkün olmaz zaten :)
crashenmotolb9ic6.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşağıdaki resim numara bişey. Sağ bota bakarsanız bacağı yok. Yani birşeyle sabitlenmiş oraya. Motorun da hiç bir şekilde o kadar saplanması mümkün olmaz zaten :)
crashenmotolb9ic6.jpg

Bide etraftakı otlara bakarsanız yenı değil...o motor orda bayadır duruyodur...belkı toprak kayması olmustur motor o sekıl kalmıstır....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fıratcım daha iyi bakarsan o resimde motor da yok,.....

Yarım bir dış lastik çamurluk be çizme var....Tamamen düzenek....Güzel kompozisyon....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fıratcım daha iyi bakarsan o resimde motor da yok,.....

Yarım bir dış lastik çamurluk be çizme var....Tamamen düzenek....Güzel kompozisyon....:cat:

vışşş okadarda dıkkat edememısım....:pr:
abi senın gözlerde projektör gibi serefszm :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst