- Katılım
- 26 Nis 2006
- Mesajlar
- 736
- Konu Yazar
- #1
Aşağıdaki resim numara bişey. Sağ bota bakarsanız bacağı yok. Yani birşeyle sabitlenmiş oraya. Motorun da hiç bir şekilde o kadar saplanması mümkün olmaz zaten
![]()
Fıratcım daha iyi bakarsan o resimde motor da yok,.....
Yarım bir dış lastik çamurluk be çizme var....Tamamen düzenek....Güzel kompozisyon....:cat: