Moto GP hakemlik semineri

Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
25
iyi günler arkadaşlar,
Moto GP de görevli olmak-hakem olarak görev yapmak-hakemlikte devam etmek istiyorsanız...
semineriniz
14 mart 2006 SALI günü saat 19:00 da
Sıraselviler Cad. No:57 Taksim
taksimde kemancıyı bilenlere...işte o cadde düz devam edin ..
herkesi bekliyoruz...
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst