- Katılım
- 28 Mar 2004
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
iyi günler arkadaşlar,
Moto GP de görevli olmak-hakem olarak görev yapmak-hakemlikte devam etmek istiyorsanız...
semineriniz
14 mart 2006 SALI günü saat 19:00 da
Sıraselviler Cad. No:57 Taksim
taksimde kemancıyı bilenlere...işte o cadde düz devam edin ..
herkesi bekliyoruz...
:cat:
Moto GP de görevli olmak-hakem olarak görev yapmak-hakemlikte devam etmek istiyorsanız...
semineriniz
14 mart 2006 SALI günü saat 19:00 da
Sıraselviler Cad. No:57 Taksim
taksimde kemancıyı bilenlere...işte o cadde düz devam edin ..
herkesi bekliyoruz...
:cat: