- Katılım
- 20 Tem 2009
- Mesajlar
- 284
geçmiş olsun dileklerimi iletiyorm aileye.katılmak isterdim tabi.ancak ayağımda problem olduğndan uzun yola ve trafiğe giremiyorm.
umarım müsait olan arkadşlar anlamlı ziyarete eşlik ederler..
umarım müsait olan arkadşlar anlamlı ziyarete eşlik ederler..