Kumaş boyası kullanıp boya tamamlandıktan sonra bir kova suyun içine yarım çay bardağı kadar sirke koyun ve boyadan çıkardığınız tekstili sirkeli suda biraz bastırın, hava kalmadığından ve sirkeli suyun heryere girdiğinden iyice emin olduktan sonra çıkarıp durulayabilirsiniz. Artık boya sabitlenmiştir ve akma / renk kaybı olmayacaktır.
Benzer bir kumaş tipinde denemiş ve kusursuz sonuç almıştım. Fiyatının uygunluğu sizi kandırmasın.
Bunu öneririm. Tabi renk zevk meselesi. Uygulama sonrası yukarıda belirttiğim sirkeli suyu unutmayın.
Veya "fiske" adıyla anılan kumaş boya sabitleyiciyi de kullanabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
Aslında benim eski montu da boyasam iyi olacak, motosiklet montu için aklıma gelmemişti. Güzel fikir için teşekkürler :wiinkk::cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Sirke yerine "Fiske" adıyla satılan kumaş boya sabitleyiciyi de kullanabilirsiniz.