Mont boyama (Rengi soldu)

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
2013 yılından bu yana bering aero mont kullanıyorum. Güneşten rengi turuncuya çalıyor artık. Geçenlerde kumaş boyasıyla makinede denedim galiba yapısından dolayı boya tutmadı. Nasıl bir yöntem önerirsiniz?
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Deri olsaydı boyanırdı da, tekstil boyası ile boyama konusunda daha önce hiç böyle bir şeye başvurmadım, genelde tekstil ceket 3-5 sene sonra zaten demode olup değiştirilir.
 
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
339
2013 yılından bu yana bering aero mont kullanıyorum. Güneşten rengi turuncuya çalıyor artık. Geçenlerde kumaş boyasıyla makinede denedim galiba yapısından dolayı boya tutmadı. Nasıl bir yöntem önerirsiniz?

Hocam, 5 yıl olmuş ben öldüm diyor açık açık al yenisini gitsin kaç sene daha giyeceksin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
On senedir israrla hala ayni tekstil ceketi kullaniyorum. Zamaninda $70'a almistim. Yaz icin de yine $70'a almistim bi tane file ceket. Bayagi yiprandilar. Yikayip giymeye devam etmeyi dusunmekteyim.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
2013 yılından bu yana bering aero mont kullanıyorum. Güneşten rengi turuncuya çalıyor artık. Geçenlerde kumaş boyasıyla makinede denedim galiba yapısından dolayı boya tutmadı. Nasıl bir yöntem önerirsiniz?

tekstil kıyafetlerin boyanma şekilleri var youtube da bulabilirsin lakin boyaması çok çok zahmetli ayrıca boyandıktan sonra aşırı su temasında boyanın akma riski de varmış (ben denemedim)

bilgine...
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Kumaş boyası kullanıp boya tamamlandıktan sonra bir kova suyun içine yarım çay bardağı kadar sirke koyun ve boyadan çıkardığınız tekstili sirkeli suda biraz bastırın, hava kalmadığından ve sirkeli suyun heryere girdiğinden iyice emin olduktan sonra çıkarıp durulayabilirsiniz. Artık boya sabitlenmiştir ve akma / renk kaybı olmayacaktır.

Benzer bir kumaş tipinde denemiş ve kusursuz sonuç almıştım. Fiyatının uygunluğu sizi kandırmasın. Bunu öneririm. Tabi renk zevk meselesi. Uygulama sonrası yukarıda belirttiğim sirkeli suyu unutmayın. Veya "fiske" adıyla anılan kumaş boya sabitleyiciyi de kullanabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

Aslında benim eski montu da boyasam iyi olacak, motosiklet montu için aklıma gelmemişti. Güzel fikir için teşekkürler :wiinkk::cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

Sirke yerine "Fiske" adıyla satılan kumaş boya sabitleyiciyi de kullanabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst