# Monero Xf 200 İçin Xeon Far Tavsiyesi #

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 liraya kadar Xeon far bakıyorum. Tavsiyeniz nedir?

monero.jpg
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Arkadaşım vazgeç derim. Edirnede bilmem ama burada çok sıkı denetim başladı. Tüv dende orjinal çıkışından farklı olan onaylanmayan farlar trafiktede cezaya mahruz kalıyor. Bendede vardı çıkartmak zorunda kaldım. Hem araçtan hem motordan.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstündeki orjinal far değil. Bugüne kadar sorun çıkmadı. Sorun olacağını sanmıyorum. Yinede uyardığın için teşekkürler. Far konusunda tavsiyen nedir?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Üstündeki orjinal far değil. Bugüne kadar sorun çıkmadı. Sorun olacağını sanmıyorum. Yinede uyardığın için teşekkürler. Far konusunda tavsiyen nedir?
Xenon düşünüyosan Mercekli takmanda fayda ver. Hem kendi görüşün hemde trafikteki diğer sürücüler için. Hella Bixenon DS1 girişli mercek alıp H7 tip 6000k xenon uygulayabilirsin.
Mercekli olduğu için sorun yaşamazsın.Ayrıca uzun kısayı da kaybetmemiş olursun. 40 Tl civarı çıkma merceği buluabilirsin. Kampayalı 55 Tl de çin malı xenonlar var. İdare ediyo. 2 senedir kullananlar var. Ya da direk 20 Tl ye mercekler var ondan takıp uzun kısa yapamıcan xenon takabilirsin. Biraz araştırmanda fayda var. Selamlar.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ben dün taktım xenon...
Kampayalı fiyatından aldım.. HID marka 99,90 TL arabalar için..
bi arkadaşımla ortak aldık.. 50 TL ye mâl oldu.. H4 özellikli uzun - kısayı merceksiz yapıyor... ampulun üstünde motor var yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst