Monero XF 200-2V(pioneer) tek teker by Darjeling

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
daha aktif olmamıs videon kardeş



güzelmiş tebrikler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
hmm güzel güzel olucak kolay kaldırıyorsun önde biraz daha devam etsen gitsen beş metre filan süper olucak ama fazla riske girme bunada iyi:cat:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
hmm güzel güzel olucak kolay kaldırıyorsun önde biraz daha devam etsen gitsen beş metre filan süper olucak ama fazla riske girme bunada iyi:cat:

ilk diktiğimde en az 20-25 metre gittik makine 2. viteste 5 bin devirdeydi zaten belli oluyor hızlı olduğu hızlı diktiğim için kısa gitmiş gibi görünüyor ama en az 20 metre var
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel olmuş bence....
Yanlız tam korumalar eksik..(eldiven,dizlik,mont,bot)
.
[GV]-1401442336296188625&hl=tr[/GV]
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
komik yaw buna tek tekermi diyosun:queen:

Fikrini soran mı oldu? beyenmiyosan daha iyisini kendin yap vidyonu at bizde görelim tek teker nasıl oluyormuş bu aletlerle bu kadar oluyor ama sen daha iyisini yap ve oruma yükle görelim daha iyisinide :)

Güzel olmuş bence....
Yanlız tam korumalar eksik..(eldiven,dizlik,mont,bot)
.

Abi dizlik var mont korumalı deri mont chopper motorumdan kalma :p dizlik var pantolunun altında sadece eldiven, pantolon ve bot yok :(
onlarda uğraşçak vaktim yoktu zaten :( çoğu kişi bunu kask bile takmadan yapıyor :(
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
adamım ben cruıser kullanıcısıyım cbf 150 yada ybr le cok gezmememe ragmen bu kadar bende kaldırıyorum bıraz daha calıs ıyı teker yap sonra koy alkıslayalım . korumalarla olsun mumkunse murat abinin dedıgı gıbı
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
adamım ben cruıser kullanıcısıyım cbf 150 yada ybr le cok gezmememe ragmen bu kadar bende kaldırıyorum bıraz daha calıs ıyı teker yap sonra koy alkıslayalım . korumalarla olsun mumkunse murat abinin dedıgı gıbı

Daha öncece yazdım 1. vidyo çekilirken hızım 40 flndı orda diktiğimde en az 15-20 metre gittimcbf 150 yada ybr 125 ile yap aynı hızda aynı mesafede git vidyosunu koy görelim o zaman :=)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ben butür orjinal videoları destekliyorum, emeğine sağlık.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ağbi yaptığın çok ayıp :) Sen hiç binek tip motorla 100m. tek teker giden görmedin mi ? Bu mu tek teker ? :)

Şaka bir yana bence güzel olmuş. Aynen devam...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
yol gayet tanıdık , sergen evrencik 1. kilometresi :)
turuncu vosvos daha tanıdık :), atilla ustanın orda ne işi var yaw :silent:

güzel olmuş onur :wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya neden yapıyosunuz şunu kardeşim yazık değilmi motorunuza:p:queen:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
yol gayet tanıdık , sergen evrencik 1. kilometresi :)
turuncu vosvos daha tanıdık :), atilla ustanın orda ne işi var yaw :silent:

güzel olmuş onur :wiinkk:

hayır yanlış :p:p zuhaha yenice yolu 3. kilometre
alper bi otor almaya gelmiş bende onu yakalamışken dedim gel bi vidyo çekelim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst