MonDiaLciLer.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
7
125 mh mi ? 150 mc mi ? AciL!!!!!!!!!!! CewaP :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Kilitlenen konunla aynı başlığı kullanmışsın :)
MH al, şimdilik sorunsuz görünüyor ve yakıt değerleri MC'den daha iyi.
MC 163 cc ve yüksek devirlerde benzini içiyor, yoksa canavar gibi :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
7
herkes mondiali kötülüyor.doğrudur bazı markalarla kıyaslanamaz ama onunda önemli bir yeri var.mondial kullanmayanlar onun zevkini anlayamaz.bazıları mondial kullanıp sonradan nefret ediyor.onların ki şöyleki adam scooter ı alıyor sonra hız motoru sanıp son gaza kadar cıkıyor sonra bu motor nie yavaş nie parçaları cıkıo.scooter binek motordur yaw hız motoru deil ki.hız motoru istiosan suzuki al yavaş gidio veya parçası cıkıo vs. diosan öle şikayet et.neymiş mondial cin malı.zaten en iyi mallar cinden cıkmıyormu.bizi teknolojide geliştiren ülke zaten cinliler.lütfen yani :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

en kötü mtor mondial olsa bile mecburen bunu alacam :) cünkü yetkili bayisi olan başka firma yok burda.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
herkes mondiali kötülüyor.doğrudur bazı markalarla kıyaslanamaz ama onunda önemli bir yeri var.mondial kullanmayanlar onun zevkini anlayamaz.bazıları mondial kullanıp sonradan nefret ediyor.onların ki şöyleki adam scooter ı alıyor sonra hız motoru sanıp son gaza kadar cıkıyor sonra bu motor nie yavaş nie parçaları cıkıo.scooter binek motordur yaw hız motoru deil ki.hız motoru istiosan suzuki al yavaş gidio veya parçası cıkıo vs. diosan öle şikayet et.neymiş mondial cin malı.zaten en iyi mallar cinden cıkmıyormu.bizi teknolojide geliştiren ülke zaten cinliler.lütfen yani :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

en kötü mtor mondial olsa bile mecburen bunu alacam :) cünkü yetkili bayisi olan başka firma yok burda.
ben mondial kullandım ve inan çok zevk aldım motordan inince her yerim titriyordu sende alınca çok zevk alacaksın unutma.. bahsettiğin modeller sorunsuz gibi görünüyor şimdilik biraz zaman vermek lazım sağlam demek için
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
7
benim arkadaşın varda cok hoşuma gidiyor ama kendi malın olması daha ii dimi :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

bi arkadaş 150 kn almış 120 yapıom dio titreme yapıo dio. :queen: mesela deveyede binilir atada binilir ikiside binek ama at yarış için deve taşıma için .150 kn yle 120 yapılırmı yaw tabi ki titreme yapar :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
7
mondial_touring_125_mh_drift_17-500x500.jpg


Mondial_150_MC_Roadracer.jpg
haklısın bazı servisler parçalayıp toparlayamıyorlar.veya cok uzun sürede yapıolarlar.ama cebine iki kuruş yaptınmı bak nasıl çalışırlar.mondial servisi ii diorlar burda.yamaha alsam bile burda servisi yok ki.kücük bi sorun cıktığında taaaa eskişehire mi gönderecem vay anam vay.herşey sırayla.önce elektrikli sonra scooter sonra normal sonra inş suzuki :pl:

mondial_touring_125_mh_drift_17-500x500.jpg
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst