herkes mondiali kötülüyor.doğrudur bazı markalarla kıyaslanamaz ama onunda önemli bir yeri var.mondial kullanmayanlar onun zevkini anlayamaz.bazıları mondial kullanıp sonradan nefret ediyor.onların ki şöyleki adam scooter ı alıyor sonra hız motoru sanıp son gaza kadar cıkıyor sonra bu motor nie yavaş nie parçaları cıkıo.scooter binek motordur yaw hız motoru deil ki.hız motoru istiosan suzuki al yavaş gidio veya parçası cıkıo vs. diosan öle şikayet et.neymiş mondial cin malı.zaten en iyi mallar cinden cıkmıyormu.bizi teknolojide geliştiren ülke zaten cinliler.lütfen yani :bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------
en kötü mtor mondial olsa bile mecburen bunu alacam

cünkü yetkili bayisi olan başka firma yok burda.