- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar beni tanıyanlar bilirler konu motosikletim oldugunda ne kadar titiz oldugumu ve bu yazı bilgilendirme amaçlıdır motosikletimi devamlı,hiç aksatmadan adana gizerler mondial servisine götürüyorum ve yaptırıyorum ama her gitigimde biryeri tamir ederken başka bir yeri bozuyolar artık bardak taştı iş ahlakı insanlık denen bişeyden eser yok en sonuncu olayı anlatıym motosikletimle ufak bir gezi sırasında benzin deposunun alt taraftan bir yerden sızdırdıgını fark ettim ve alahtan alev alıp da başımıza bişey gelmedi ve yol üzerinde bir kaç ustaya gösterdim ve bu pres hatası biz tamir ederiz ama garantisi bozulur servisine götür garantiden degiştirsinler dediler ve bende servise götürdüm adamlar degiştirmek yerine kaynak yapmışlar orayı
r:hadi ona eyvalaah da depomun boyasını neden çizdiniz be kardeşim..birde yetkili kişi ne dese begenirsiniz bu motosilkletle ilgilenen ustayı yanıma çagırdı ve siz mi çizdiniz depoyu dedi eleman inkar etmedi ve yetkil,i arkadaş da ne dese begenirsiniz ozaman tamirci arkadaşa sen ve kaynakcı bu adama yeni depo alır takarsınız dedi ve giti:cyclopsan ulen kendimi nasıl tutum bende bilmiyorum mondial motosikletin resmii sitesinden şikayetimi mail olarak yolladım daha bir cevap da gelmedi... bende son çare olarak tüketici haklarına başvuruda bulunacam ve bir avukat arkadaşlada ayrıca görüşecem bakalım ne olacak ...
r: bu işler sadece ben malımı satarım gerisi ne olursa olsun beni ilgilendirmez tarzında yürümez ayıp beeeeeeeee
r:
Son düzenleme: