Merhaba Arkadaşlar,
Bundan bir iki gün önce belirttiğim gibi bu motosikletin teknik bir çıkmazı var oda arkada 15 inch olan jant ölçüsü. Boyle bir Enduro motosiklet olmaz..Örneği yoktur çalışanı da yoktur.. Çinliler enteresan konseptler deneyip duruyor ancak yaptıkları şey daha çok görsel olarak iyi iş çıkartırken teknik ve uzun ömürlülük açısından çok çok başarısız olmak.. Farklı marka ve model tecrübelerimden sonra anladım ki motosiklet denen şeyde sağlamlık en önemli kriter. Bu jant ölçüleri ile amortisor salınım mesafesi ve yol tepkilerinin enduro tadı vereceğini pek sanmıyorum.
Fiyata gelince bu kalitede bir motosiklet 9 - 10 bin TL etmez diyorum. En azından mekanik arıza çıkardığında doğru düzgün bir servis bulamamak bile çıldırtır adamı.
Şahsen Derbi Terrayı 2009 da sıfır aldım ve kullandım.Bazı kucuk handikapları ( şanzıman oranı , ve ağırlık dengesinin önde olması ) dışında istanbul yollarının derin çukurlarına sert girdiğinizde bile kaliteli amortisörleri önde 21 arkada 18 inch çaplı jant/lastikleri ile çok rahat ve mükemmel bir sönümlemeyle yoluna devam eden uzerinde 3 saat kalsanız zerre yorulmayacağınız kaliteli bir motosiklet idi. Frenler çelik hortum amortisorler PAIOLI marka ve %100 ispanyol / italyan ürünüydü. Şuandaki Derbi 150 lik modelleri ise made in China ben onlara derbi demem. Derbi falan değil onlar Piaggionun dünya genelinde yaşadığı satış problemini çözmek amaçlı zohngsen ile yaptığı bir ortaklık..
Sözün özü motosikletin de bazı mekanik trik noktaları var. Fiyat performans meselesinde 10bin TL gibi seviyelerde bu kalite ve teknik kalibrede olduğunu düşünmüyorum. KAldıki satış sonrası servis meseleside ayrı problem..
Bundan bir iki gün önce belirttiğim gibi bu motosikletin teknik bir çıkmazı var oda arkada 15 inch olan jant ölçüsü. Boyle bir Enduro motosiklet olmaz..Örneği yoktur çalışanı da yoktur.. Çinliler enteresan konseptler deneyip duruyor ancak yaptıkları şey daha çok görsel olarak iyi iş çıkartırken teknik ve uzun ömürlülük açısından çok çok başarısız olmak.. Farklı marka ve model tecrübelerimden sonra anladım ki motosiklet denen şeyde sağlamlık en önemli kriter. Bu jant ölçüleri ile amortisor salınım mesafesi ve yol tepkilerinin enduro tadı vereceğini pek sanmıyorum.
Fiyata gelince bu kalitede bir motosiklet 9 - 10 bin TL etmez diyorum. En azından mekanik arıza çıkardığında doğru düzgün bir servis bulamamak bile çıldırtır adamı.
Şahsen Derbi Terrayı 2009 da sıfır aldım ve kullandım.Bazı kucuk handikapları ( şanzıman oranı , ve ağırlık dengesinin önde olması ) dışında istanbul yollarının derin çukurlarına sert girdiğinizde bile kaliteli amortisörleri önde 21 arkada 18 inch çaplı jant/lastikleri ile çok rahat ve mükemmel bir sönümlemeyle yoluna devam eden uzerinde 3 saat kalsanız zerre yorulmayacağınız kaliteli bir motosiklet idi. Frenler çelik hortum amortisorler PAIOLI marka ve %100 ispanyol / italyan ürünüydü. Şuandaki Derbi 150 lik modelleri ise made in China ben onlara derbi demem. Derbi falan değil onlar Piaggionun dünya genelinde yaşadığı satış problemini çözmek amaçlı zohngsen ile yaptığı bir ortaklık..
Sözün özü motosikletin de bazı mekanik trik noktaları var. Fiyat performans meselesinde 10bin TL gibi seviyelerde bu kalite ve teknik kalibrede olduğunu düşünmüyorum. KAldıki satış sonrası servis meseleside ayrı problem..