- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
Mithat Hocam aklında olsun Türk malı Art , o yoksa yine yerli Ors rulman kalite olarak her zaman Çin malından daha iyidir. Bu rx3i evo nun arka
teker ve dişli rulmanlarında sorun çıktığını daha önceden de okumuştuk. Çinli kullanıcılar Asya içlerinde uzun deneme turları yaparlarken aynı problemi
onlar da yaşamışlar. Sonra rulmanların yerlerine tam doğru şekilde monte edilmediğinden bahsetmişlerdi. Selamlarla.
teker ve dişli rulmanlarında sorun çıktığını daha önceden de okumuştuk. Çinli kullanıcılar Asya içlerinde uzun deneme turları yaparlarken aynı problemi
onlar da yaşamışlar. Sonra rulmanların yerlerine tam doğru şekilde monte edilmediğinden bahsetmişlerdi. Selamlarla.







