- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,340
bende sentil var kullanmak istiyorum![]()
O videoyu izle o zaman. En azından fikir olur. Tam olarak ölçü aynı değildir ama izlersen kavrarsın mevzuyu.
bende sentil var kullanmak istiyorum![]()
Size bi yöntem daha yazıyım krangı çevirin subap piyinlarının ikisininde boşta kaldığı yeri bulup ayarınızı yapın. 10 yildir bu sekilde motor tamir ediyorum.