Mondial Müşteri Hizmetleri Komedisi

Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
10-12 yapınca çok sesli çalıştı.6-8 yapınca ses hafiften vardı motor ısınınca ses kesildi.sizce bu değer çok sıkımıdır?çekişi gayet güzel.hatta motor ışıklara gelince stop ediyodu artık etmiyor
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
146
Size bi yöntem daha yazıyım krangı çevirin subap piyinlarının ikisininde boşta kaldığı yeri bulup ayarınızı yapın. 10 yildir bu sekilde motor tamir ediyorum.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
Size bi yöntem daha yazıyım krangı çevirin subap piyinlarının ikisininde boşta kaldığı yeri bulup ayarınızı yapın. 10 yildir bu sekilde motor tamir ediyorum.

üstad öyle yapılıyor zaten.bugün krankı çevirip statör kapağında ki t çizgisini çentiğe denk getirip yaptım
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bunlar bişey mi gittigimiz cafenin önünde kaldırıma araba koymuşlar sağından solundan insan geçemiyor, polisi aradım ilk başta polis sokak cd ismi falan istedi bilmiyorum dedim ne demek bilmiyorum falan dedi dedim burdan geçiyordum ben ne biliyim sonra plaka falan istedi 1-2 saat cafede oturduk hiç kimse gelip ellemedi ülke allaha emanet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst