Hakikaten doğru demişsiniz.şu ana kadar sanırım burada üye olan 2 kişi aldı.. neredesiniz yahu :mrgreen:
otopsici hocam özellikle senaz kullan şu makineyi anlat birşeyler çatlatmayın milleti eheheh
![]()
Otopsici arkadaşa ne oldu yaa? motorun üzerinde fotoğrafları felan vardı soğuktan motoru dışarı çıkartamıyorum felan diyordu.. artık iyice kışa girdi oralar herhalde nisanı - mayısı bekleriz)
ben otopsici arkadaşın da ikamet ettiği Van şehrindeyim şu an, gündüz güneş vardı, terlemek de mümkündü, gece saat 21:00 itibarıyla arabanın sıcaklık göstergesine göre 5 derece olmuştuburası ülkemizin en çok güneş alan şehirlerinden biri, geceleri çok soğuk oluyor ama gündüzleri çok farklı ...
bu motoru bende merak ediyorum, daha fazla yoruma ihtiyacımız var![]()
hocam sen güneşi ne zaman görüyon yaf:silent:
ben hiç güneş görmedim burda benim kırmızı atı bile bir ay oldu sürmeyeli:salut:
acıyorum valla motora:salut:. ben sana dedim ver bana die rodajı tamamlayınca ben sana veririm die![]()
Evet para toplayalım şunu test edelim aktif bin kullanıcı kesin vardır 6-7 tl versek tüm masraflar toplanırdenemek lazım aslında mt.net motosikleti adminde kalır isteyen alır koyar benzini gezer
![]()
Saat şu an 06:00 hem 150 mr hemde 250 mr forumlarını baştan sona okudum.Kafam daha da allak bullak oldu.Açıkçası neye inanayım ne yapayım şaşırdım.Zorlayıp Gt250r ya da comet mi alsam ki ancak ikinci elini alabilirim yahut bu fiyatlara destro alınabilir,ya da 150 mr alıp üste param cebimde kalabilirBunların yanında cbf150 de bir seçenek...
Anlayacağınız komik bir durumdayım.Hepinizin motor hakkında bilgi beklediği bu topikte umarım düşüncelerimi size açarak canınızı sıkmamışımdır.
uçucu madda arkadaşın dediği gibi bende uzun zamandır araştırıyorum 150,250 hatta 500 cc. ye kadar incelemedigim arastırmadıgım motor kalmadı, ne ilginçtir ki tam alınacak motoru buldum derken tam bir muammaya dönüştü, biraz mondialin getirdigi motor olmasından birazda kafa karısıtıran yazılardan mütevellit bir türlü cesaret edemiyorum almaya...her an kafam atabilir ve alabilirim:silent: fakat bunca seneden sonra motor olayına girerken hataya düşmek istemiyorum açıkcası.