Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
şu ana kadar sanırım burada üye olan 2 kişi aldı.. neredesiniz yahu :mrgreen:
otopsici hocam özellikle sen :D az kullan şu makineyi anlat birşeyler çatlatmayın milleti eheheh :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
şu ana kadar sanırım burada üye olan 2 kişi aldı.. neredesiniz yahu :mrgreen:
otopsici hocam özellikle sen :D az kullan şu makineyi anlat birşeyler çatlatmayın milleti eheheh :p
Hakikaten doğru demişsiniz.
Otopsici bir otopsi yapmadıki motora ,herkes onun ağzına bakıyor :)
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
evet kullanıcı arkadaşlardan yorum bekliyoruz 100km devirmiş olmalısınız artık söyleyin eksilerini...

arkadaşlar acele etmeyin rodajları bitsin motorların 1000-2000km devirsinler hele bir kere uzun yol yapsınlar ondan sonra soralım şimdilik bekleyeceğiz.

tahminime göre torkları çok iyi mesele stabil hızları ibre 180 aldatıcı çinlilerin fazla göstergeleri 120 maksimal demiş tahminen 130 yapar maksimal stabilide 90-110 arası bişey olur mct den farkı 1-1.30 saat yerine 2.-2.30 saat kontak kapatmazsınız ( bunlar sadece tahmin=)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 ----------

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/strassenrennen-durch-paris-2786.htm

izleyin çok komik

motosiklet.net sayfa gezintilerimin birinden alıntıdır
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Soğutma sistemi işini iyi yaptıktan sonra hava soğutmalı olsun, su soğutmalı olsun hiçbir motorda kontak kapatmaya gerek olmaz. Zaten şişecek olan motor en fazla 10 dakika sonra şişer.

Gerçekten alan arkadaşlar artık uzun uzun yorumlarını yazsalar iyi olacak. Nasıl gidiyor bu motor, sürüşü rahat mı ? Özellikle Otopsici GT650'den sonra ne düşünüyor motor hakkında ? O soğukta tek marşta çalışıyor mu ? Yani enjeksiyonun faydası oluyor mu ? Sağından solundan ses falan geliyor mu ? Giderken vibrasyon yapıtğı devirler var mı ? vs...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Otopsici arkadaşa ne oldu yaa? motorun üzerinde fotoğrafları felan vardı soğuktan motoru dışarı çıkartamıyorum felan diyordu.. artık iyice kışa girdi oralar herhalde nisanı - mayısı bekleriz:))
 
Katılım
14 May 2010
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar

Motorculuğa yıllar sonra dönüş yapmaya karar verdim. Bu konuyu açıldığı ilk günden beri dikkatle takip etmekteyim. Açıkcası bircok açıdan isteklerimi karşılayabilecek bir motor çıktı karşıma dedim fakat malesef motorla ilgili detaylı bilgi almak haftalardır mümkün olmadı...

Mondial bayisi bir yakınım olmasına rağmen ve Aydın da fabrikasında çalışan teknik yetkili ile bu motor hakkında konuşmama rağmen motoru kullanan arkadaşların değerli yorumlarını diğer arkadaşlar gibi merakla bekliyorum.

Yeni bir motorsiklet olması sebebiyle bu motoru kullanan ve test etme şansına sahip olan arkadaşların motor hakkında söyliyecekleri gerçekten benim gibi bu motoru alma niyetinde olan tüm arkadaşar için çok önem taşıyor sanırım.

Saygılar
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Otopsici arkadaşa ne oldu yaa? motorun üzerinde fotoğrafları felan vardı soğuktan motoru dışarı çıkartamıyorum felan diyordu.. artık iyice kışa girdi oralar herhalde nisanı - mayısı bekleriz:))

ben otopsici arkadaşın da ikamet ettiği Van şehrindeyim şu an, gündüz güneş vardı, terlemek de mümkündü, gece saat 21:00 itibarıyla arabanın sıcaklık göstergesine göre 5 derece olmuştu :) burası ülkemizin en çok güneş alan şehirlerinden biri, geceleri çok soğuk oluyor ama gündüzleri çok farklı ...

bu motoru bende merak ediyorum, daha fazla yoruma ihtiyacımız var:)
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Bugün bir bayide yakından dokunarak inceleme yapabildim.Teknik olarak motor kısmı üzerinde barındırması gerekenler mevcut.Çift enjekcion,radyatör ve seviye kabı ,müşürü biraz farklı,depo şekli kumandalar iyi duruyor.Diskler koltuk herşey iyigibi.Fakat arka kısma bakıldığında sürücüden sonra yolcu için ve topcase için durum biraz vahim.Yolcunun sürüş anında arka elcikten tutacakken elini eksoza değdirmemesi mucize.Topcase aparatı ve şaseye baglantı noktası cok zayıf.Heleki 150 mc nin aparatı :queen::queen: elimle biraz bastırdım arka taraftaki pilastik kaporta kısmı aparatdan daha fazla aşagı indi,sanki şaseye degil kaportaya baglı aparat.İki çukurda çatırt diye parçalanır kaportası:cyclopsan.İnşallah baktıgımda sorun vardır yoksa durum vahim.Motor aksamlarında dış işcilik güzel görünüyor,güven veriyor tabi önemli olan içi.Biraz yol yapsınlar strese maruz kalsınlar bakalım bekliyoruz.Destro da hız 120-130 larda kalırsa eger beklentileri pek karşılamaz gibi bence.Hız elbetde herşey degil fakat çift sıralı motorla 120-130 larda bagırıp daha gidemiyorum derse önçiftdisk, arka disk ,hırçın görüntü çekilmez,regal biraz tipten kurtarıyordu klasikvari edasıyle fakat bu tiple yollarda madara olurbence.Umarım sahiplerini memnuneder de belki bizlerde alır kullanırız.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
evet arkadaşlar bu motoru sadece 1 kişi aldı ve anladığımız kadarıyla pek süremiyor belkide internete girmiyor biraz daha bekleyelim bie kaş kişi daha alsın kullansın sonra alıp almayacağımızı düşünürüz
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ben otopsici arkadaşın da ikamet ettiği Van şehrindeyim şu an, gündüz güneş vardı, terlemek de mümkündü, gece saat 21:00 itibarıyla arabanın sıcaklık göstergesine göre 5 derece olmuştu :) burası ülkemizin en çok güneş alan şehirlerinden biri, geceleri çok soğuk oluyor ama gündüzleri çok farklı ...

bu motoru bende merak ediyorum, daha fazla yoruma ihtiyacımız var:)

hocam sen güneşi ne zaman görüyon yaf:silent:
ben hiç güneş görmedim burda benim kırmızı atı bile bir ay oldu sürmeyeli:salut:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
acıyorum valla motora:salut:. ben sana dedim ver bana die rodajı tamamlayınca ben sana veririm die :p

dostum bende aynı dertten muzdaribim daha öncede yazdım ,ben sağlık memuruyum ameliyathanedeyim 7 de işbaşı yapıyorum çıkış saatim 5 ten aşağı değil gün içinde onun dışında tatilim yok yani haftasonu diye bişey yok bende anca arada denk getirirsem arkadaşlarla aramızda anlaşıp birbirimizin yerine bakıyoruz 1 günlüğüne
yani senin anlayacağın devlet memuru olmayın arkadaşlar:)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar 2008 den beri sitenin üyesiyim.Forumlarda sürekli okuyucu olarak bulundum.Ta ki bu güne dek.Aslında ilk mesajımı bu topiğe yazacaktım ancak öncelikle tanışma topiği açmak daha mantıklıydı. 2. mesaj destro ya kısmetmiş :) .Son dönemde ki bu dönem 3-4 aylık bir süreçtir,motor almaya karar verdiğimden beri GT250R dan tutun kanuni caracala kadar farklı tarzda ve fiyatlarda (genelde uygun fiyatlar diyebiliriz) bir çok motoru inceledim.İncelemeler beni son olarak 150 mr a getirdi.Tam karar verdim derken bu seferde MR 250 Destro çıktı karşımıza.Açıkçası destro fiyat olarak beni zorlayacak gibi ancak şekil olarak daha çok ısındım diyebilirim.
Saat şu an 06:00 hem 150 mr hemde 250 mr forumlarını baştan sona okudum.Kafam daha da allak bullak oldu.Açıkçası neye inanayım ne yapayım şaşırdım.Zorlayıp Gt250r ya da comet mi alsam ki ancak ikinci elini alabilirim yahut bu fiyatlara destro alınabilir,ya da 150 mr alıp üste param cebimde kalabilir :) Bunların yanında cbf150 de bir seçenek...
Anlayacağınız komik bir durumdayım.Hepinizin motor hakkında bilgi beklediği bu topikte umarım düşüncelerimi size açarak canınızı sıkmamışımdır.
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
21
Saat şu an 06:00 hem 150 mr hemde 250 mr forumlarını baştan sona okudum.Kafam daha da allak bullak oldu.Açıkçası neye inanayım ne yapayım şaşırdım.Zorlayıp Gt250r ya da comet mi alsam ki ancak ikinci elini alabilirim yahut bu fiyatlara destro alınabilir,ya da 150 mr alıp üste param cebimde kalabilir :) Bunların yanında cbf150 de bir seçenek...
Anlayacağınız komik bir durumdayım.Hepinizin motor hakkında bilgi beklediği bu topikte umarım düşüncelerimi size açarak canınızı sıkmamışımdır.

Bende aynı durumdayım kafam karışık fazla para vermek istemiyorum ama şartları zorlucam ve cumaya 250 mr alcam büyük ihtimalle inş. Bu arada 0 motorun ilk 1000km de kesinlikle 5000 deviri geçirilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hocam sen Karşıyaka'lısın galiba. İzmir'de hava iyidir sanırım, al da görüşlerini yaz. Senden umutluyuz :). Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
14 May 2010
Mesajlar
28
uçucu madda arkadaşın dediği gibi bende uzun zamandır araştırıyorum 150,250 hatta 500 cc. ye kadar incelemedigim arastırmadıgım motor kalmadı, ne ilginçtir ki tam alınacak motoru buldum derken tam bir muammaya dönüştü, biraz mondialin getirdigi motor olmasından birazda kafa karısıtıran yazılardan mütevellit bir türlü cesaret edemiyorum almaya...her an kafam atabilir ve alabilirim:silent: fakat bunca seneden sonra motor olayına girerken hataya düşmek istemiyorum açıkcası.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
uçucu madda arkadaşın dediği gibi bende uzun zamandır araştırıyorum 150,250 hatta 500 cc. ye kadar incelemedigim arastırmadıgım motor kalmadı, ne ilginçtir ki tam alınacak motoru buldum derken tam bir muammaya dönüştü, biraz mondialin getirdigi motor olmasından birazda kafa karısıtıran yazılardan mütevellit bir türlü cesaret edemiyorum almaya...her an kafam atabilir ve alabilirim:silent: fakat bunca seneden sonra motor olayına girerken hataya düşmek istemiyorum açıkcası.

Birimizden birimiz gemileri yakacak, motoru alıp geçecek :D Aklıma takılan bir konuda motorun neden tek renk satıldığı.Böyle bi motora siyahta çok yakışacaktır...Bir kaç renk çıkarmak bu kadar zor mu?
 
Katılım
14 May 2010
Mesajlar
28
Devilsea arkadaşın motor hakkında verdigi bilgiler haricinde başka bilgi yok gibi sitede kullanıcı olarak... bayaa zamandır da girmemiş, umarım yakın zamanda ya ondan yada otopsici arkadaştan daha detaylı bilgiler alırız...
olurda girerseniz arkadaşlar ... vites degisimleri nasıl, kullanım kolaylıgı acısından neler söylenebilir, ayrıca artçı ile binerseniz etkisi ne ölcüde (sanki birde kutu konulursa artcının oturacagı yer yokmus öne yıkılacakmıs gibi bir görüntüsü var)

en yakın zamanda yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar...:) özellikle de devilsea kardeş van da havalar soğukmuş, beklentilerim senin üzerinde yoğunlasıyor ister istemez...:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst