Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
kullanıcı arkadaşım, geçmiş olsun! ama neresinden bakarsan bak bu durum 'rezillik!'

başka birşey değil!..

Mondial'e destek olalım, değişimine alkış tutalım diye böyle BüYüK sorunlarıda görmezden gelecek değiliz! Kimse kusura bakmasın! Ama sen çıkıp 250'lik çift silindir sıvı soğutmalı motor ürettim diye kasılacak, insanlardan bunun için 5250 lira talep edeceksin ve o motor daha 1000km dolmadan patlak verecek.. Sonra bizden 'destek' istenecek!!? Yok öyle bir dünya..

Bu ve benzeri mesajları yazmak için can atıyorsunuz değil mi? :) Dediklerin çok doğru tabii, bakalım sorun neymiş...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
:D doğrudur. ama arkadaşım değil ben aldım bayiden ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------



motor 130km/h dan sonra titreme yapıyor devirde ise 8000 devirde herhangi bir sıkıntı yok

bilgi için teşekkürler bence tatmin edici veriler:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
yalnız şimdi bu göstergeler ybr nin aynısı ya ybr 250 çakması mı oldu şimdi :silent:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
twister ile aynı tahminim (arkadaşların anlattıklarına göre.) . hatta güzel bi rodaj sonunda daha iyi olabilir.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
vay bee kimse mondinin yüzüne bakmezken şimdi dillerden düşmüyorr bizede helal olsun demek düşüyor bid azda ucuz olsaa nerdeyse japonlarla kafa kafaya gidiyor...
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
kaslı bi alete bindiğini hissettiren bir ses tınısı var :) ben sevdim açıkcası
güzel olmuş video kardeşim daha ne olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Devilsea kardeşim motorun yakıt yakma durumu nasıl az mı yoksa çok mu yakıyor değer verebilirmisin?
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
kullanıcı arkadaşım, geçmiş olsun! ama neresinden bakarsan bak bu durum 'rezillik!'

başka birşey değil!..

Mondial'e destek olalım, değişimine alkış tutalım diye böyle BüYüK sorunlarıda görmezden gelecek değiliz! Kimse kusura bakmasın! Ama sen çıkıp 250'lik çift silindir sıvı soğutmalı motor ürettim diye kasılacak, insanlardan bunun için 5250 lira talep edeceksin ve o motor daha 1000km dolmadan patlak verecek.. Sonra bizden 'destek' istenecek!!? Yok öyle bir dünya..

Bence motoru kullanan arkadaş fazla zorladı. Rodaj döneminde olan bir makinayı yüksek devirlerde kullanmamak lazım. Rodaj döneminde zorlarsanız her makina sorun çıkartır. Sesi beklediğimden güzel. Makinede mondialin eski modellerine göre kaliteli olduğu belli. Bence bi süre sonra bu model tutar diye düşünüyorum. 0 Cbr alacağıma bunu alırım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst