- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
kullanıcı arkadaşım, geçmiş olsun! ama neresinden bakarsan bak bu durum 'rezillik!'
başka birşey değil!..
Mondial'e destek olalım, değişimine alkış tutalım diye böyle BüYüK sorunlarıda görmezden gelecek değiliz! Kimse kusura bakmasın! Ama sen çıkıp 250'lik çift silindir sıvı soğutmalı motor ürettim diye kasılacak, insanlardan bunun için 5250 lira talep edeceksin ve o motor daha 1000km dolmadan patlak verecek.. Sonra bizden 'destek' istenecek!!? Yok öyle bir dünya..
Bu ve benzeri mesajları yazmak için can atıyorsunuz değil mi?