Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu arada MR 250 konusunu da dağıtmak istemiyorum ama MR 350 modeli Jawa Ruta 40'ın aynısı. Gerçekten iyi motor, umarım fiyatı da güzel olur. Youtube'da bir sürü videosu var. MR 350 için de bir başlık açmak gerekecek galiba.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben MR 350 için açtım yönetici engeline takıldı sanırım. Baya da derlemiştim. :)
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşlar kusura bakmayın biraz ileri gittim sanırım ama şu da bi gerçek ki yaşanan çokta akla mantığa gelmeyen bi durum 5250 lira para veericem (bilmiyorum siz bu parayı nasıl kazanıyosunuz ama benim şu şartlarda en az 4 yılımın emeği demek ) sonra sıfır motora biniyorum misss gibi tertemiz ilk ben kullanıyom dicem sonra radyatör patlakmışçasına su fışkırtacak ben o 4 yılın acısını yetkililerden de satıcıdan da toplayan ustadan da fabrikasından da fitil fitil sorarım buradaki ani çıkışımın sebebi bu motoru almayı çok ama çok istiyordum bu durum ciddi anlamda beklentilerimi yıktı ve hayal kırıklığına uğradım ve en sert şekilde cevap verme isteği beni o yoruma itti hatta ybr ile mondial mh 125 ti sanırım bu ikisi arasında kalmış bir arkadaşıma yazdığım yoruma bir bakın isterseniz daha iyi anlarsınız
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
eğer motoru üçler motordan aldıysan ve senin motorunu arkdasın sana getirdiyse bayiden, ben senin motorunu çalıştırıp bir sesine baktım :)

:D doğrudur. ama arkadaşım değil ben aldım bayiden ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

hayırlı olsun motorun fotolarını atarsın artık bu arada titreşim varmı varsada kac bindevirden sonra titriyor :cat:

motor 130km/h dan sonra titreme yapıyor devirde ise 8000 devirde herhangi bir sıkıntı yok
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar kusura bakmayın biraz ileri gittim sanırım ama şu da bi gerçek ki yaşanan çokta akla mantığa gelmeyen bi durum 5250 lira para veericem (bilmiyorum siz bu parayı nasıl kazanıyosunuz ama benim şu şartlarda en az 4 yılımın emeği demek ) sonra sıfır motora biniyorum misss gibi tertemiz ilk ben kullanıyom dicem sonra radyatör patlakmışçasına su fışkırtacak ben o 4 yılın acısını yetkililerden de satıcıdan da toplayan ustadan da fabrikasından da fitil fitil sorarım buradaki ani çıkışımın sebebi bu motoru almayı çok ama çok istiyordum bu durum ciddi anlamda beklentilerimi yıktı ve hayal kırıklığına uğradım ve en sert şekilde cevap verme isteği beni o yoruma itti hatta ybr ile mondial mh 125 ti sanırım bu ikisi arasında kalmış bir arkadaşıma yazdığım yoruma bir bakın isterseniz daha iyi anlarsınız



mondailin fabrika olarak bu konuya ne kadar hassas oldugunu bilmiyorsunuz var sayıyorum.
eğer size bir servis yamuk yaparsa bayiliğini iptal edebiliyorlar.kaç tane japon bu gün bunu yapıyor?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
mr 350 den konu açılmışken
bu gün bayiye gittiğimde 8.8 bin lira fiyatı olacağını söylediler
merak edenlere haber ola :)
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
21112010692.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
21112010693.jpg
[/URL][/IMG]
21112010694.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
21112010695.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
21112010696.jpg
[/URL][/IMG]
21112010697.jpg
[/URL][/IMG]
21112010698.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
21112010699.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
21112010700.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
video eklemeyi anlatırsanız onuda eklerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------

bu beyazlıklar antifiriz mi? ne akdar sürede atmaya başlıyo
resimde beyaz gözüküyor ama normalde pembe ve motor sıkıştığı zaman atmaya başlıyor yani 8000 d/d de kullandığında

ama nerden attığını da bir türlü çıkaramadım gitti.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor hastalık geçiriyor sanki. :)

Videoyu www.imageshack.us sitesinden yükleyebilirsin.


Bu arada MR 250'de nasıl bilmiyorum ama rodaj süresininin ilk etabında 8.000 devir fazla değil mi?
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sol eksozun üzerindeki eksoz geri dönüşüm sensörünün hemen üzerinde bulunan kapaklı bir yer var. Sıvı oradan atıyor sanırım. Bence sebebi de şu: o kapak sanırım plastikvari birşey. Motor ısınınca o da bir miktar genleşiyor ve antifiriz oradan fışlkırıyor. Çünkü o kapak eksozun hemen üzerinde ve silindire çok yakın. Dolayısıyla çabuk ve aşırı ısınıyor. Ayrıca yine sanırsam radyatör fanını devreye sokacak müşür de yüksek dereceli ve fan 90 derece sıcaklıkta devreye girmediğinden hararet çabuk yükseliyor. Tabi bunlar resimlere bakarak yapılan tahminlerim. Durumu iyi gözlemlemek lazım. Öncelikle tüm radyatör hortum kelepçelerini sıkın. Selamlar
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
video eklemeyi anlatırsanız onuda eklerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------


resimde beyaz gözüküyor ama normalde pembe ve motor sıkıştığı zaman atmaya başlıyor yani 8000 d/d de kullandığında

ama nerden attığını da bir türlü çıkaramadım gitti.

devilsea bu ilk motorunmu?
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
devilsea kardeşim servise götürmedin mi motoru kardeşim bu ne demedin mi bu rezilliği nasıl yokedecez demedinmi valla senin yerine ben kuduruyom ya:( götürdüysen ne cvp verdiler?
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
bayramda farkettim açıldığı zaman götürecem yani yarın nasipse götürmeye çalışacam

götürmeden sizinle paylaşıyım dedim
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
kullanıcı arkadaşım, geçmiş olsun! ama neresinden bakarsan bak bu durum 'rezillik!'

başka birşey değil!..

Mondial'e destek olalım, değişimine alkış tutalım diye böyle BüYüK sorunlarıda görmezden gelecek değiliz! Kimse kusura bakmasın! Ama sen çıkıp 250'lik çift silindir sıvı soğutmalı motor ürettim diye kasılacak, insanlardan bunun için 5250 lira talep edeceksin ve o motor daha 1000km dolmadan patlak verecek.. Sonra bizden 'destek' istenecek!!? Yok öyle bir dünya..
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
kullanıcı arkadaşım, geçmiş olsun! ama neresinden bakarsan bak bu durum 'rezillik!'

başka birşey değil!..

Mondial'e destek olalım, değişimine alkış tutalım diye böyle BüYüK sorunlarıda görmezden gelecek değiliz! Kimse kusura bakmasın! Ama sen çıkıp 250'lik çift silindir sıvı soğutmalı motor ürettim diye kasılacak, insanlardan bunun için 5250 lira talep edeceksin ve o motor daha 1000km dolmadan patlak verecek.. Sonra bizden 'destek' istenecek!!? Yok öyle bir dünya..

haklısın ama şuda var birazda şans işi dört dörtlük bi mal yoktur markası ne olursa olsun muhakkak ilk aldığında olmasa bile ilerde bi arıza verir önemli olan arızayı telafi etmek gibi eğer yanılıyorsam söyleyin

teşekkür ederim pitoresk35 arkadaşım inşallah üzmezler bende öyle umuyorum
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Daha şimdiden 19000 görüntülenmesi var konunun. Eğer mondial internet gücünün fakrındaysa sizi başüstünde tutup maduriyet varsa fazlası ile gidermeli.Yoksa bu konunun gideceği yer itibari ile onlarda internetin gücünü anlayacaklardır.
Yalnız rodaj kullanımına uygun hareket ettiğinizi varsayıyorum.
Geçmiş olsun umarım can sıkıcı bir hal almaz sıkıntınız.
Böyle hatalar olabilir. Bakınız Honda 1000rr yağ yakma sorunu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst