bu gün bayideydim gene akümü şarj ettirmek için gitmiştim
bayiyle de bolca muhabbet yaptım
bayi toplantısı + eğitim semineri için bayiyi temsil edenler ustalar v.s yıl sonunda nazillide toplanacaklarmış
mondial artık yüksek seviye mallara çevirdi gözünü diyor bayideki abi de
elindeki ucuz scoot ları 2007 model mallar dökülen son mallar olacakmış.
küçük bi not.
destro v.s büyük seviyo motor alacak yani yeni çıkan motorları alacak arkadaşlar
şuan için teknik servis yetersiz
ha biyere kadar idare eder ama bilmiyorum ileri düzey bi bilgilerinin de olduklarını sanmıyorum
diyeceğim o ki destro falan alacaksanız ilkbaharı bekleyin
