Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Teşekkürler. Demekki fan var. Bence ne kadar fazla parça, o kadar çok sorun çıkaracak parça demek. Örneğin su boruları kaçırır, çatlar, radyatör su kaçırır, zamanla su kanallarında kireçlenme tıkanma olabilir. Pek güvenemedim bu motosiklete açıkçası. Özellikle su soğutmasına :) Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler. Demekki fan var. Bence ne kadar fazla parça, o kadar çok sorun çıkaracak parça demek. Örneğin su boruları kaçırır, çatlar, radyatör su kaçırır, zamanla su kanallarında kireçlenme tıkanma olabilir. Pek güvenemedim bu motosiklete açıkçası. Özellikle su soğutmasına :) Yanlışım varsa düzeltin lütfen.

Su soğutma motorun canına can katar, örnek yeni otomobillerde soğutma sıvısı değişimi bile gerekmiyor(8-10 yıla kadar),tam bakımsız-masrafsız-yakıt tüketimi daha düşük.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
arkadaşın söylemek istediği mondial in kalitesi sanırım :mrgreen:
ordan da bi arıza cıkartır demek istiyor
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
la bune bi allahın kulu almamış ama herkes motor hakkında iyi kötü şeyler yazmış mondialda neytkili biriside görüyodur topiği ağızları sulanıyodur bu kadar ilgiden :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar sonunda motosikletimiz akşam geç saatlerde geldi montajını filan yaptık dükkan içinde sırf merakımızı gidermek adına çalıştırdık boyutu küçük yani kasası ağır değil kanuni windys ten biraz küçük çalışması muhteşem acayip sessiz çalışıyor verdiğimiz ara gazlara rağmen motor bağırmadı motorun alt kısmına baya iyi bir susturucu takmışlar (tam benim sevdiğim gibi) motosikletin oturma şekli daha çok turing gibi dik bir şekilde oturuyorsunuz güzel yolculuk sunar büyük ihtimal
süspansiyonları baya yumuşaktı ayarlanıp ayarlanmadığına o heyecanla bakmadım
burdaki aşırı yağmur yüzünden motoru çıkarıp sürme fırsatımız olmadı halen yağmur yağıyor eğer yağmur durursa biraz viraj birazda düz yol gazlaması yapıp size gereken bilgiyi verecem
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,özellikle de çok merak edilenlerden:
1-radyatörün arkasında soğutma fanı varmı-yokmu ona,
2-arka amartisörleri ayarlı mı,ona bakmanı rica ediyor,detaylı açıklamalarını bekliyoruz.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar sonunda motosikletimiz akşam geç saatlerde geldi montajını filan yaptık dükkan içinde sırf merakımızı gidermek adına çalıştırdık boyutu küçük yani kasası ağır değil kanuni windys ten biraz küçük çalışması muhteşem acayip sessiz çalışıyor verdiğimiz ara gazlara rağmen motor bağırmadı motorun alt kısmına baya iyi bir susturucu takmışlar (tam benim sevdiğim gibi) motosikletin oturma şekli daha çok turing gibi dik bir şekilde oturuyorsunuz güzel yolculuk sunar büyük ihtimal
süspansiyonları baya yumuşaktı ayarlanıp ayarlanmadığına o heyecanla bakmadım
burdaki aşırı yağmur yüzünden motoru çıkarıp sürme fırsatımız olmadı halen yağmur yağıyor eğer yağmur durursa biraz viraj birazda düz yol gazlaması yapıp size gereken bilgiyi verecem

öncelikle hayırlı olsun tekerin düz bassın Allah kaza bela vermesin ve daha detaylı bilgiler bekliyoruz senden bir motoru alan olarak :D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
arkadaşlar sonunda motosikletimiz akşam geç saatlerde geldi montajını filan yaptık dükkan içinde sırf merakımızı gidermek adına çalıştırdık boyutu küçük yani kasası ağır değil kanuni windys ten biraz küçük çalışması muhteşem acayip sessiz çalışıyor verdiğimiz ara gazlara rağmen motor bağırmadı motorun alt kısmına baya iyi bir susturucu takmışlar (tam benim sevdiğim gibi) motosikletin oturma şekli daha çok turing gibi dik bir şekilde oturuyorsunuz güzel yolculuk sunar büyük ihtimal
süspansiyonları baya yumuşaktı ayarlanıp ayarlanmadığına o heyecanla bakmadım
burdaki aşırı yağmur yüzünden motoru çıkarıp sürme fırsatımız olmadı halen yağmur yağıyor eğer yağmur durursa biraz viraj birazda düz yol gazlaması yapıp size gereken bilgiyi verecem

Merakla beklemekteyiz. hayırlı olsun:)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merakla beklemekteyiz. hayırlı olsun:)

arkadaslar size ilginc bir anettot;
gecen motoru aldıgım servise gittim.ve su su seyden huylandım dedim.
adam hemen fabrikaya telefon actı.(ben ac demedim).ve sorunlarımı fabrikaya iletti.
meğer fabrika;eger müsterilerin bu modellerden bir sikayeti olursa hemen bize ilet dedi.ve sikayetci olan müsterinin telefon numarasını istedi.(benim)
gerekli görüldüğü vakit arıyorlarmıs.işin ilgin yanı.benim motordan daha yeni bir motor gelmişti ve ne yalan söyleyeyim işcilik kalitesi benim motora göre daha kaliteliydi.ve bu motorlara gerekli iyileştirmeleri yapacaklarmıs.
örne olarak plastik selenin demir seleye çevrilmesi yeni üretimlerde.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
64
arkadaşlar sonunda motosikletimiz akşam geç saatlerde geldi montajını filan yaptık dükkan içinde sırf merakımızı gidermek adına çalıştırdık boyutu küçük yani kasası ağır değil kanuni windys ten biraz küçük çalışması muhteşem acayip sessiz çalışıyor verdiğimiz ara gazlara rağmen motor bağırmadı motorun alt kısmına baya iyi bir susturucu takmışlar (tam benim sevdiğim gibi) motosikletin oturma şekli daha çok turing gibi dik bir şekilde oturuyorsunuz güzel yolculuk sunar büyük ihtimal
süspansiyonları baya yumuşaktı ayarlanıp ayarlanmadığına o heyecanla bakmadım
burdaki aşırı yağmur yüzünden motoru çıkarıp sürme fırsatımız olmadı halen yağmur yağıyor eğer yağmur durursa biraz viraj birazda düz yol gazlaması yapıp size gereken bilgiyi verecem

Değerlendirmelerinizi merakla bekliyoruz, bu arada hayırlı olsun, kazasız belasız binin.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kardeş,özellikle de çok merak edilenlerden:
1-radyatörün arkasında soğutma fanı varmı-yokmu ona,
2-arka amartisörleri ayarlı mı,ona bakmanı rica ediyor,detaylı açıklamalarını bekliyoruz.

radyatörde fan mevcut özellikle fan açıyormu diye denedik mükemmel çalışıyor
arka amartisörlere eğer yağmur müsade ederse gidip bakacam benim evim iş yerine yaklaşık 10 km motosikletle gittiğimden bi türlü yağmur dinmedi bakalım
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,tekerin düz bassın, merakla Mr250'nin otopsi sonucunu bekliyoruz.:cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Hayırlı olsun iyi günlede kullanın ..

Günlerdir test için bekliyoruz yağmur bitince bu dileğimiz gerçekleşecek inşallah.. :)

Teşekkürler.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Yağmur dindi mii?

yok aga ne mümkün rezil bir gündü
amartisörlerini baya bi inceledim bu gün çıkamadım işin içinden ama usta ayarlanır dedi
en sevdiğim kısmı egzost susturucusu motorun alt kısmında yani görünen egzostlar neredeyse hiç ısınmaz
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
@otopsici
olayın başını kaçırdım ben mr 250 mi aldın kardeşim ?
aldıysa biliyosun demi lütfen
resim,müzik,video v.b :cherry:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Otopsici hayırlı uğurlu olsun. boy kilo kaç acaba bir de siz üstündeyken foto yollarsanız fikir verir diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst