Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Hayırlı olsun arkadaşım en sonunda + ve - lerini yorum yapacak bir kullanıcı oldu ehehe :)
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler fotoları bekliyoruz
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir şey dikkatimi çekti, otopsici arkadaş da söylemişti zaten, 9. sayfada motorun MR150 ile yanyana fotoğrafı var. Fotoğrafta MR 150'den bile biraz daha ufak duruyor. Bu boyutta 250 cc bir motor bence gayet iyi performans gösterecektir. Son sürat çok fark etmese de hızlanmalar gayet iyi olacaktır bence.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
@otopsici:

doğrusu motoru bende çok merak ediyorum, yerinde inceleme şansım olmadı. fikir vermesi açısından eğer imkanın varsa 650comet ile yan yana bi fotoğrafını çekebilir misin?

tşk :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bir şey dikkatimi çekti, otopsici arkadaş da söylemişti zaten, 9. sayfada motorun MR150 ile yanyana fotoğrafı var. Fotoğrafta MR 150'den bile biraz daha ufak duruyor. Bu boyutta 250 cc bir motor bence gayet iyi performans gösterecektir. Son sürat çok fark etmese de hızlanmalar gayet iyi olacaktır bence.

O fark sadece depo yapısından kaynaklanıyor, canlı olarak kıyasladığında biraz daha heybetli duruyor MR250.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Otopsici arkadaşım,

Hepimiz çatladık burada, çık şöyle mahallede bir turla çekiş, titreşim, vitesler vs. kendini belli eder. Zaten GT650'den tecrübelisin anlarsın hemen nasıl gittiğini. En azından milletin merakı bir nebze olsun diner. Hava açınca uzun uzadıya tekrar test edersin. Bende olsa evde oturamam yahu :).
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Otopsici arkadaşım,

Hepimiz çatladık burada, çık şöyle mahallede bir turla çekiş, titreşim, vitesler vs. kendini belli eder. Zaten GT650'den tecrübelisin anlarsın hemen nasıl gittiğini. En azından milletin merakı bir nebze olsun diner. Hava açınca uzun uzadıya tekrar test edersin. Bende olsa evde oturamam yahu :).

aga denemeye fırsatım olmuyor ben sağlık memuruyum neredeyse hiç zamanım olmuyor 4-5 gündür bir kere boş kaldım ondada gün boyunca yağmur yağdı işten daha yeni geldim motosiklet halen aldığım dükkanda çıkarmadım halen dışarıya
ama sesi filan acayip tatmin edici çalışması filan çok hoşuma gitti sadece binip üzerine sürmedim o kadar
çalıştığında fazerin orjinal egzostu ile çalışıyormuş gibi ses çıkarıyor bi olduğu yerde badinaj çektirdim gücü bence tatmin edici gibi geldi ama dediğim gibi sürmeden hiç bişey diyemem
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Peki üzerindeyken boşta devir yükseltince titreşim falan oluyor mu ? Titreşim derken neyi kastettiğimi anlıyorsun, Çin tipi titreşim.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Peki üzerindeyken boşta devir yükseltince titreşim falan oluyor mu ? Titreşim derken neyi kastettiğimi anlıyorsun, Çin tipi titreşim.

titreşim olduğu yerde gaz verince var ama o titreşim benim gt 650 de de var o yüzden çinliler gibi titriyormu derseniz o kadar bilmem
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
titreşim olduğu yerde gaz verince var ama o titreşim benim gt 650 de de var o yüzden çinliler gibi titriyormu derseniz o kadar bilmem

sanırım titreşim olayı yok denecek kadar az var o zmn gt 650 deki gb titreme varsa ? yola cıktıgınızda anlaşılacak bir oaly aslında. boşta az da olsa cogu motor titrer.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Peki durduğu yerde rölanti sesini videoya çekme imkanınız var mı en azından sesini duysak şimdilik
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
motor literatürüne "Çin tipi titreşim" diye bir tanımda girmiş oldu böylece :p

arkadaşlar biraz sabredin yahu, vakti olunca test edip yazar :) daha aldığı dükkandan evine getirmeye vakit bulamamış :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Dün bayide özellikle baktım ama Destroda arka süspansiyon ayarı yok maalesef. 150 MCde ise sertlik ayarı yapılabilen süspansiyon var.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Tekrar bayiye gittim. Fakat farklı bir bayiye. Orada Mondial 150 MC,Mondial 125 MH Drift ve Mondial 150 MR vardı. 150 MR hoşuma gitti. MR 250 Destro'dan vazgeçtim. Pazartesi inşallah teslim alıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst