Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hangi motor lastiği yere değmeden bukadar muhabbete konu olmuştur :) birde yollara çıksa neler olucak ..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
birde arka amartisörler yandan değilde ortadan olsaymış yemede yanında yat olurdu görüntü bakımından
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Arkadaşlar ne oldu son durum nedir? Bu hafta sonu belki inceleme fırsatım olabilir. Yeni bilgileri merakla bekliyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
Hortlatmış gibi olacağım ama ne olursa olsun güvenmiyorum ben bu motorsiklete:) 4 senedir 125 mt kullanıyorum, mondial'in diğer çinlilerden iyi olan taraflarını biliyorum(parça desteği,servisi) ama sonuçta çin ! 10.000 km de piston segman attırmak,kısa sürede inanılmaz arızalar vermek bunların huyu,hepsini geçtim Çinlilere güvenmiyorum,güvenenleri de anlamıyorum, bu adamlar aldığınız malın kıymetini yok ettiler, kalite anlayışının içine edip diğer firmaları da kaliteden ödün vermeye ittiler, bu adamlar açık seçik bizi kazıkladılar ve hala iyi motor ya alınır baksana tipine diyebiliyoruz...Bilmiyorum artık bütün Çin mallarına karşı bende alerji oluştu... alırken 2 kere düşünüyorum...(4 senedir anamı ağlatan mt 125imde hurdaya çıktı bu arada !)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hortlatmış gibi olacağım ama ne olursa olsun güvenmiyorum ben bu motorsiklete:) 4 senedir 125 mt kullanıyorum, mondial'in diğer çinlilerden iyi olan taraflarını biliyorum(parça desteği,servisi) ama sonuçta çin ! 10.000 km de piston segman attırmak,kısa sürede inanılmaz arızalar vermek bunların huyu,hepsini geçtim Çinlilere güvenmiyorum,güvenenleri de anlamıyorum, bu adamlar aldığınız malın kıymetini yok ettiler, kalite anlayışının içine edip diğer firmaları da kaliteden ödün vermeye ittiler, bu adamlar açık seçik bizi kazıkladılar ve hala iyi motor ya alınır baksana tipine diyebiliyoruz...Bilmiyorum artık bütün Çin mallarına karşı bende alerji oluştu... alırken 2 kere düşünüyorum...(4 senedir anamı ağlatan mt 125imde hurdaya çıktı bu arada !)

İşte buna ne kadar ekmek o kadar köfte diyoruz biz :mrgreen:
Bu bilinen bir gerçek zaten..
Ama mondial in yeni modelleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..

Zamanla bu dediklerimizin aslı/astarı anlaşıalcaktır zaten..
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bendede var 2006 model Mondial 100 kh. 10000 km yi çoktan geçti ve hiçbir sorun yok. Kimin şansına nasıl çıkarsa mı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
yine de 5200 tllik fiyatla cbf250 nin 2. elini tercik sebebi kılmaya devam eder...

gerçi kalite olarak rekabeti kafaya koymuşsa da tebrik ederim kendilerini...

sencer abi mondialin bi modeli daha var yeni çıkmış..iki tane farı var(iki göz anlamında rockster gibi )yan ayaklıktaki duruşu aynı ARKADAN 1200 GS YE BENZETTİM VALLA..bide çinlilerin tek yapamaıdığı olay mı diyim anlamadım ne sürersen sür ne yaparsan yap o arka amörtisörlerdeki o gıj gıj sesini önleyemiorlar
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bügün bayiye gittim. Şöyle bi baktım ama göremedim Destro'yu. Sordum, Kasımın ortasından sonra geleceğini söylediler. Diğer yeni modellerin de hiçbiri yoktu.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
eskişehir taşbaşı çarşının girişinde arçelik bayii var orada var ve ön tarafa koymuşlar..oha dedim arçelik suzuki honda falanmı getırmıs dedım sonra yanına bı yaklastım aaaa mondial..evet herkesınde dediği gibi çok güzel bir görünümü var ama bence %25 görünüm, %75 parça kalitesi ve motor aksamı...alın bakalımda görelim nasıl bişeymiş...acaba bayilere gitsek deneyebilirmiyiz??
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
İlk motosikletimi alırken denemiştim oda Mondialdi.
Bunuda deneyebiliriz heralde.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1 Hafta sonu daha geçti ama hala ilerleme kaydedemedik...

Böyle olmayacak, hadi arkadaşlar para topluyoruz...:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
fiyatı fazla bence hakkı 4 lira fazlası haram vatandaş alamz 5250 falan bu motor çeksinler aşağı fiyatı hem ne olduğu belli değil birde destro tufasına düşmesin millet önce bir kendini ıspatlasın ondan sonra 5250 mi derler 7250 mi derler ozaman bakılır
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Arkadaşlar su suğutması aklıma takıldı. Diyelim ki İzmir'in yaz sıcağında şehir içinde trafikteyiz. Gördüğüm kadar radyatörde fan yok. Bu araç hararet yapmaz mı şimdi?
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Bir süredir bu topiği takibteyim, anlamadığım Uğur mondial in, çin menşeli, motosikletlerden bukadar şikayetci olunmasına rağmen, neden yeni model girişiminde bulunduğu konusu.Ya gerçekten bu makinalara güveniyorlar, yada milleti aptal yerine koyuyorlar.Tamam yedek parça bulunabilirliğinde ileride olabilirler de, ben kullandığım motoru " nasılsa yedek parçasını şak! diye buluyorum " diye almam.Mesala üstündeki sinyal flaşörü her 1000 km de vibrasyondan bozulup çöpe gidiyorsa olmuyor işte.Büyük konuşmak istemem, ancak geçmişte yaşadığım sorunlardan sonra alacağım "çin malı motor" regal-raptor un bobber modeli olur oda sadece seyretmek için.Bir çok yerde yazılıp çizilmesine rağmen (krank sorunu) bu sınıftaki en uygun seçenek gt 250 gibi duruyor kaldıki 40000 (kırkbin) km dir gv 250 kullanıyorum ve verdiğim parayı tamamen helal ediyorum. Ayrıca "şans işi kardeşim sen 2000 km kullandın makina darma dağın oldu, ben 20000 kullandım hiç bişi olmadı" gibi bi durumuda yok.Evet şu mantıklı nekadar ekmek okadar köfte, ama parçacı ve tamirciye zırt pırt verilecek hamburger kola paraları nolacak :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bir süredir bu topiği takibteyim, anlamadığım Uğur mondial in, çin menşeli, motosikletlerden bukadar şikayetci olunmasına rağmen, neden yeni model girişiminde bulunduğu konusu.Ya gerçekten bu makinalara güveniyorlar, yada milleti aptal yerine koyuyorlar.Tamam yedek parça bulunabilirliğinde ileride olabilirler de, ben kullandığım motoru " nasılsa yedek parçasını şak! diye buluyorum " diye almam.Mesala üstündeki sinyal flaşörü her 1000 km de vibrasyondan bozulup çöpe gidiyorsa olmuyor işte.Büyük konuşmak istemem, ancak geçmişte yaşadığım sorunlardan sonra alacağım "çin malı motor" regal-raptor un bobber modeli olur oda sadece seyretmek için.Bir çok yerde yazılıp çizilmesine rağmen (krank sorunu) bu sınıftaki en uygun seçenek gt 250 gibi duruyor kaldıki 40000 (kırkbin) km dir gv 250 kullanıyorum ve verdiğim parayı tamamen helal ediyorum. Ayrıca "şans işi kardeşim sen 2000 km kullandın makina darma dağın oldu, ben 20000 kullandım hiç bişi olmadı" gibi bi durumuda yok.Evet şu mantıklı nekadar ekmek okadar köfte, ama parçacı ve tamirciye zırt pırt verilecek hamburger kola paraları nolacak :)

En son cümlende çok haklısın. Diğerlerinde haksızsın demiyorum yanlış anlaşılmasın. İlk motosikletimde sorunları kendim hallediyordum.(Dişli büyüttüm, balata, yağ değişimi vb. gerekli bakımlar.) Ama çevremde bunu yapamayan insanlarda var ve servise gidip en ufak şeyde örneğin zincir ayarına 20 TL veriyorlar. Şimdiki yeni modelde ise ecu bulunuyor. Korkuyorum açıkcası hep kola parası vermeye.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Arkadaşlar su suğutması aklıma takıldı. Diyelim ki İzmir'in yaz sıcağında şehir içinde trafikteyiz. Gördüğüm kadar radyatörde fan yok. Bu araç hararet yapmaz mı şimdi?

fan var resimlerde tam görünmesede dikkatli baktıgınızda radyatörün arkasında görebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst