- Katılım
- 15 Nis 2016
- Mesajlar
- 147
- Konu Yazar
- #1
Motor şu ana kadar 5 defa rektefiye oldu. Hepsine ortalama 400 er TL verdik. Hepsinde de sorun yağ yakmasıydı.
En son segman piston değişiminden sonra motor gayet iyiydi. Ama bugün bir baktık motorun içinde bir gram yağ kalmamış ve bu halde 200 kilo yükle 4 km yok gittik. Fark ettiğimizde de iş işten geçti.
Sizce bu motoru atalım mı? Babamın motor ama artık elimizi sürmek istemiyoruz bu nasıl bir yağ yakmadır?
r:
En son segman piston değişiminden sonra motor gayet iyiydi. Ama bugün bir baktık motorun içinde bir gram yağ kalmamış ve bu halde 200 kilo yükle 4 km yok gittik. Fark ettiğimizde de iş işten geçti.
Sizce bu motoru atalım mı? Babamın motor ama artık elimizi sürmek istemiyoruz bu nasıl bir yağ yakmadır?