Mondial mi Kuba mı ?

Kuba mı Mondial mi ? ( lutfen kıyaslama ıcın en fazla 150cc dusunun.)


  • Kullanılan toplam oy
    17
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Mondial diyenlerin yorumlarını ve Kuba diyenlerin yorumlarını ve oylarını beklıyorum tesekkur ederım :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
mondial mg100 superboy veya prince - kuba cg150 sport modeller bunlar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
biri 100 cc vergisiz, diğeri 150 cc. Hp bikaç rakam oynar. 150 cc de iyi tork vardır. 2 kişiyle daha iyi kaçar. Rampalarda zorlanmaz. Karar gene senin.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
aynen ben de senın yazdıgın nedenler için Kuba'yı dusunuyorum ama bakalım gelen oylamalara..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kübanın cg 150 den ve servisinden memnun olmayanlar var. Sayfasını bi okuyun.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
evet bliyorum ama heryerde ayni olcagni sanmiyorum. bkalim..
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Kuba bu sene XCG 150 diye bir motor çıkartmış. tip olarak çok hoş duruyordu.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
duymadim ama buyuk ihtimal 2500-3000tl arasindadir ki o paraya alinablicek cok guzel motorlar var :) sagol yine tavsiyen icin.. benim butce 2000lira daha fazla veremem su anlik
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Motosiklette garantiydi servisti hikaye işler zaten,o yüzden servise falan takılma hangisinin görünüşü hoşuna gidiyorsa onu al.Çinlilerin hemen hepsi aynı sadece isim değişik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst