Mondial drift rölantide sönme yapıyor yardım lütfen

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
8
2011 model drift sahibiyim motorum suan yaklaşık 14.000 km de ilk 7 binde rölantideyken ve giderken debriyaja basıp elimi gazdan çekince sönme yapmaya basladı aradık taradık sorunu en sonunda bulduk siboplar kaçırıyordu onları degiştirdik sorun düzelmişti 11 bin km ye geldiginde tekrar yapmaya başladı ve açtık yine kaçırıyo degiştirdik, degiştirdikten 1.500 km sonra arada bir yine yapmaya basladı ve suan çok sık yapıyo motor uzun süre çalıştıgında ısınınca bunu yapmıyo fakat sehir içinde öyle yerlerde duruyoki bazen çalıştırmak zaman alıyo marşa basıyorum ceviriyo ceviriyo çalışmıyo bu sorundan kurtulmak için önerilerinizi ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
drift 125 nasıl 11 bin devire cıkıyor ? o motorun cevirebilecegi devir en fazla 10 bin. üst kapagı tornacıya verin veya kendiniz sübap yuvalarını homlatın. vtc marka sübap takın. düzelmezse kapak degişecek. not: güzel bide sübap ayarı lazım.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
8
drift 125 nasıl 11 bin devire cıkıyor ? o motorun cevirebilecegi devir en fazla 10 bin. üst kapagı tornacıya verin veya kendiniz sübap yuvalarını homlatın. vtc marka sübap takın. düzelmezse kapak degişecek. not: güzel bide sübap ayarı lazım.
11 bin devir degil 11 bin km yol yaptıgımda demek istemiştim bi de subabları 2 kez degiştirdim üst kapak her ikisinde de tornacıya gitti tekrar yapıyor üst kapagı mı degiştirmeliyim sizce.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
42
Karbüratörün hava ayarına baktırdınızmı? benim Kuba Çita 125'liktede aynı sorun vardı karbüratörün hava ayarını ayarlattım sıkıntı tamamen ortadan kalktı


yoğun trafikte dur kalk dur kalk motor haşat oluyordu hararetten rolanti tutmuyordu sönüyordu.. veya gider vaziyetteyken sizin dediğiniz gibi gaz kesip debriyajı çekince..


karbüratöre eminim bakmışsınızdır oraya bakmadan direk sübablara girdiklerini tahmin etmiyorum..
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
8
Karbüratörün hava ayarına baktırdınızmı? benim Kuba Çita 125'liktede aynı sorun vardı karbüratörün hava ayarını ayarlattım sıkıntı tamamen ortadan kalktı


yoğun trafikte dur kalk dur kalk motor haşat oluyordu hararetten rolanti tutmuyordu sönüyordu.. veya gider vaziyetteyken sizin dediğiniz gibi gaz kesip debriyajı çekince..


karbüratöre eminim bakmışsınızdır oraya bakmadan direk sübablara girdiklerini tahmin etmiyorum..
aynen karbüratöre baktık önce bizde orjinal karbüratörü rölanti tutmuyordu onu japon malı karbüratörle degiştirdik karbüratörde sıkıntı yok şuan sanırım üst kapak da sıkıntı var tecrübeli arkadasların görüşünü almak istedim üst kapagı degiştirmeden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst