- Konu Yazar
- #1
2011 model drift sahibiyim motorum suan yaklaşık 14.000 km de ilk 7 binde rölantideyken ve giderken debriyaja basıp elimi gazdan çekince sönme yapmaya basladı aradık taradık sorunu en sonunda bulduk siboplar kaçırıyordu onları degiştirdik sorun düzelmişti 11 bin km ye geldiginde tekrar yapmaya başladı ve açtık yine kaçırıyo degiştirdik, degiştirdikten 1.500 km sonra arada bir yine yapmaya basladı ve suan çok sık yapıyo motor uzun süre çalıştıgında ısınınca bunu yapmıyo fakat sehir içinde öyle yerlerde duruyoki bazen çalıştırmak zaman alıyo marşa basıyorum ceviriyo ceviriyo çalışmıyo bu sorundan kurtulmak için önerilerinizi ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim