frantic Katılım 11 Tem 2008 Mesajlar 280 11 Eyl 2008 Konu Yazar #1 Arkadaşlar sıfır almayı düşünüyorum yada bulursam sıfır kadar temizini..Bide bu motor hakkınızdaki görüşlerinizi alabilir miyim ?
Arkadaşlar sıfır almayı düşünüyorum yada bulursam sıfır kadar temizini..Bide bu motor hakkınızdaki görüşlerinizi alabilir miyim ?
HeadbaNgeR Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 28 Ara 2007 Mesajlar 1,335 11 Eyl 2008 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. olm bişeye karar ver artık.. ya da paranı ( en az 1700ytl) cebine koy ondan snra ilan ver.ben de ambalak oldum artık belli değil sağın solun
olm bişeye karar ver artık.. ya da paranı ( en az 1700ytl) cebine koy ondan snra ilan ver.ben de ambalak oldum artık belli değil sağın solun
plarimed500 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 93 11 Eyl 2008 #3 mct topiğnden ulaşabilirsin. Son düzenleme: 12 Eyl 2008
KASIRGA35 Katılım 23 Haz 2008 Mesajlar 58 23 Eyl 2008 #4 www.sahibinden.com da 9463626 ilan numaralı aracıma bır bak derım
icd48 Katılım 5 Tem 2008 Mesajlar 52 27 Eyl 2008 #5 bende var arkadaş 2000 ytl tık para hemen satış varsa paran muğlada buluşalım 9000km 2005 model km anlarsan az binildi
bende var arkadaş 2000 ytl tık para hemen satış varsa paran muğlada buluşalım 9000km 2005 model km anlarsan az binildi