- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
yok be abi yazın montun astarını cıkarıyosun oluyo yagmurluk gibi bide hoşuma gitmio abi koruma komik duruyo bence tabi herkesin kendi secimi...
kışlık montun içliğini çıkardığın zaman beden otomatikman büyümüş oluyor veu bu sebepten korumalar olması gereken yerde olmuyorlar. bir sezon bu şekilde hld yagusa montumu kullandım. Köprü trafiğinde sıcaktan insanı bayıyor yinede. komik durduğu konusuna katılmıyorum çünkü supersport motor kullanıcılarının kullandığı deri montların çıkıntıları şeklinde bir görüntü veriyor. Ben denedim feyizoğlun da ve çok hoşuma gitti. hem bu tarz makinalara deri mont iyi gider. üzerinde de sağlam bir deri mmont alta da cheap. tak kaskını düş yola. yanlışsam düzeltin.

