Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
yok be abi yazın montun astarını cıkarıyosun oluyo yagmurluk gibi bide hoşuma gitmio abi koruma komik duruyo bence tabi herkesin kendi secimi...

kışlık montun içliğini çıkardığın zaman beden otomatikman büyümüş oluyor veu bu sebepten korumalar olması gereken yerde olmuyorlar. bir sezon bu şekilde hld yagusa montumu kullandım. Köprü trafiğinde sıcaktan insanı bayıyor yinede. komik durduğu konusuna katılmıyorum çünkü supersport motor kullanıcılarının kullandığı deri montların çıkıntıları şeklinde bir görüntü veriyor. Ben denedim feyizoğlun da ve çok hoşuma gitti. hem bu tarz makinalara deri mont iyi gider. üzerinde de sağlam bir deri mmont alta da cheap. tak kaskını düş yola. yanlışsam düzeltin.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
32
slm arkadaslar cok uzun zamandır yazmıyordum benzin sorunumu cok uzun bir sure once hallettim hatta bir ara sehir ici 400km yaptim :) motora hala biniyorum ama bu aralar motorum en bakımsız zamanlarını yasamaya basladı les gibi:( ve daha da onemlisi 10bin bakımı gecti daha yaptiramadim 100km gecti param olmadıgından bu haftada yaptıramicam onun için garaja cektim yagmur camur cabası eve gidincede yorgunluktan ve hava karardıgından temizleyip genel bakımlarını yapamıyorum.
benim motor hala orjinal sayılır sadece aynaları değiştirdim ve cantalari cikarttim birde boyattım bir gun temizler guzel bir havada cekilmis fotosunu koyarim insallah mor sedefli siyah yaptirdim gunesli havada deli gozukuyor. bakım ne kadarki yaptıramıyorsun demeyin ön-arka fren balatası, debriyaj balatası değişecek sonra fren merkezi değişecek(yazın yağ eritti camını sızdırdı biraz japon sağ olsun her garantiden değiştirirler dedi ama bilmiyorum)

birde arkadaşlar direksiyon altındaki lastikleri eriyen oldumu (direksiyonu tutan vidalarin arasındaki) benimkiler zamanla parcalanmaya basladı ve varligi ile yoklugu belli olmaz oldu en ufak biseyde yamuluyor:(
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
evet wolff bende de oldu direksiyon contasını değiştirttim. şimdi daha sağlam gibi...

ozan_bursa tirterişimden yakınmış. insaf be abicim daha yolun başındasın, hele bir rodajını tamamla titreşim hatırı sayılır şekilde azalacak...

ayrıca motorda alarm bence çok gereksiz, sadece çocukların oyuncağı olup aküyü yer. yoksa hırsız bilmez mi hangi kablonun kesileceğini tüm kablolar ortada duruyorken...

koruma namına ne yapabiliyorsan senin ve ailenin yararınadır, yap. ne bizi üz ne onları. unutmayın trafikte çok lavuk var, biz mükemmel olsak bile sağımızdan sinsice ve son sürat geçen birine ne yapabiliriz ki? daha geçen gün kavga ediyodum puştun biriyle. sağa sinyal vermişim ağır ağır şerit değiştiriyorum, babası belli olmayan biri sağımdan nasıl bir süratle geldiyse aynada görmedim. bastı gitti. sonra ilerde büfede durmuş. yakaladım kalayladım. görmedim kardeşim daha ne diyo şeref sahibi olamamış dört ayaklı çocuğu...
vesselam koruma şart, abartmamışsın eksik bile kalmış. hani bellik? hani dizlik, pantolon, bot:)?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
body armor var
bot var
dizlik var
mont var
kask var

eksiğim
eldiven bi de pantalon
eldiven feyizoğlu dan beklemedeyşim
pantalon şimdilik almayayım diyorum ama yağmurlar geliyor bilemiyorum

body armoru koyacak buyuklukte canta da bulamadım
motordan inince yürüyemiyorum ben bu kıyafetle :)


şimdilik ihtiyacım olan
motor koruma ile aynalar
aynalar durmuyor durduğu gibi
5 m gitmeden kayıyor
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Ben de bugünlerde katkat giyiniyorum ilkokula giden çocuklar gibi.Y ol alırken iyi de trafikte durunca sıcak basıyor. Bu arada 1000 km yi devirdim geçen gün. 1,5 ayda yaptım biraz fazla geldi bana.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
body armorun kumaşı file gibi bişy yürümekte nasıl zorlanıyosun onu anlamadım :p bi de benim gibi deri pantolon giyip bi güzel ıslansan herhal çakılırın motorun üstüne. :D senin body armorunun resmini yollasana bana bi o katlanıp küçülen bişey olması lazım parça parça değil mi seninki. alışırsın ozancım. eğer montun da korumalısya ikisini üst üste giydiğinde kıpırdamak zor olur sanırım.

sana ayna ve demir konusunda yardımcı olurum.

sağlıcakla.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sağolasın Arbetus

montun korumalarını çıkarttım daha iyi oldu :)

body armor budur
http://www.feyizoglu.com/alisveris/showimage.php?pID=44489&variant=A
http://www.feyizoglu.com/alisveris/showimage.php?pID=44489&variant=B

resim ekleyemedim de
bunun üzerine mont giyince kıpırdayacak yer kalmıyordu
montun sügerimsi korumalarını çıkarttım daha iyi oldu
alışıyoruz hem yavaş yavaş
:)

ama katlayamıyorum bu body armoru


ben şimdi biraz motor süreyim
bi yarım saat kadar
sonrada arkadaşlara gideyim :)

yağmurda sürmek te zevkliymiş
ama
yan sehpa ışığına tilt oldummm :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ozancım montun korumalıysa body armor giymesende olur.

Bunlar da benim ekipmanlarım;

sırtlık
dizlik
mont
kask
eldiven (yazlık)

Bunun dışında da Harley botlarım ve alman yapımı ismini bilmediğim dana derisi pantolonum var. var. Benim ekipmanlarım bu şekilde.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
şase Kirilirmi ? Kirilir

Merhaba arkadaşlar,

23600 km yol katettim ve yazım ekindeki fotoğraflara iyice baktıktan sonra mutlaka sizlerde şaşıracaksınız benim gibi!
Bayram tatili için Köyceğiz'e gittik eşimle.Hiç bir sorun yaşamadık fakat dönüş yolunda ummadık bir sorunla karşılaştım:silent:
İzmir'e 80-90 km kala Motosiklet yaylandıkça acaip bir lastikleşme ve her lakada bir vurma başladı (çekiç gibi ). Çok şiddetli yağmur yağdığı için durupta bakmadım.Fakat ertesi gün, Motosikletimi bir taraftan yıkarken bir taraftan da sorunun kaynağını aradım.Sorunun kaynağı fotoğralardan da anlayacağınız gibi,Kırılan ŞASE çıktı:pr:
Düşünün, Şase sanki bir jilet ile kesilmiş gibi kırılmış!!!!!
Motosikletlerinize dikkat edin arkadaşlar,Her fırsatta inceleyin ve hafife almayaın bu gibi sorunları.
Gelecek hafta yeni şase geleck ve değiştireceğiz servi arkadaşımla ( Garanti kapsamında ) tabi.
Sakın ola bu gibi kırıklarda '' Kaynak '' yapalım teklifini kabul etmeyin. Ben sürekli eşim yada çocuklarımla biniyorum! Düşünün..sert bir fren yapmak zorundasınız ve Motosiklet kontrolden çıkıyor:pale: Allah göstermesin hiç birimize.




dscn1238nk5.jpg


dscn1239in9.jpg


dscn1240kl9.jpg


dscn1241ih1.jpg


dscn1242ls5.jpg


dscn1243ug3.jpg


dscn1244kl6.jpg


dscn1245of9.jpg


dscn1246ik4.jpg


dscn1247ji2.jpg


dscn1248rd7.jpg
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
gecmiş olsun bu arada bi kere daha rastlamıstım sase kırılıması olayına bizimkilerin kronik özelliğimidir nedir :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Evet, Malesef bende daha önce rastladım bu soruna :silent:
Kesinlikle olmaması gereken bir hadise ve bir o kadar da tehlikeli.
Enteresan olanı da,Diğer arkadaşın şase'si de sol taraftan ve aynı noktadan kırılmıştı:silent:

MCT kullanıcıları,Lütfen dikkatli olun ve hafife almayın bu sorunu!
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sanki orda ek varmış da ordan kırlmış gibi görünüyor. Bizim şase demirimiz o kadar da kaliteli değil. her zaman artçılı oalrak geziyorum. Umarım ben de yaşamam aynı hadiseyi.

BU da benim makinem bayağıdır resim koymuyordum.



 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
ya senin ön koruma demiri ne güzelmiş biraz fazla para verdin ama degmiş yani o ayaklıkları sen mi taktın koruma demirinin üzerine yoksa kendi parcasımı
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
mont muhabbeti dönmüş kaçırmışız.şöyle kendinden korumalı deri mont varmı piyasada ya gören varmı hiç ben görmedimde daha banada lazımda bi tane alamadım daha
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Evet emrecim demire çok para verdim ama son kuruşuna kadar haketti. Hatta başka bir yerden 78 ytl fiyat almış olmama rağmen tabi 90 lira verip aldıktan sonra işlevselliği morelimi bozmadı. Bugün ar cc bar minderimi büyüğü ile değiştirdim. çok orijinal oldu highway hawk misali. o pagleri kendim montaj ettim 30 lira gibi bir maliyeti oldu bana. pegler mz pegi. Kelepçeleri bir motorcu abi Kawasaki VN800 üne sis farı taktırtmak için getirtmişti motorcu da fazaladan almış onları alıp taktım. rahat da oldu
300 kmdir kullanıyorum nerdeyse. uzun yolda çok rahat ediyosun. tavsiye ederim.

Sağlıcakla.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Mondial yedek parçaları satan bir arkadaşımda ''original'' MCT 250 Alüminyum arka jantı gördüm!gerçekten çok güzel ve fiyatı 165 YTL idi.
Biraz ağır ama Tubeless olması ve lastik patlaması korkusu ortadan kalkıyor:cat:
inşallah yakında ön jant da gelir ve takım halinde değiştirim.

15 Ocak 2008 gibi Yamaha'nın 650cc Dragstar'ını alacağım:)
ne dersiniz arkadaşlar? fikirlerinizi rica ediyorum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
fotolar çok güzel Arbetus (ben kırmızı şeritleri sökmeyi beceremedim)
geçmiş olsun Özer

benim aynaların problemini ben çözdüm
aynanın gidona bağlandığı yerde problem var
aynanın sapılın debriyaj kısmına vidalandığı yerdeki dişler yalama olmuş ne takarsam takayım olmayacak
debriyaj kolunun olduğu kısmın komple değişmesi gerekecek
yarın servişs yolu gözüktü bana
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
Evet, Malesef bende daha önce rastladım bu soruna :silent:
Kesinlikle olmaması gereken bir hadise ve bir o kadar da tehlikeli.
Enteresan olanı da,Diğer arkadaşın şase'si de sol taraftan ve aynı noktadan kırılmıştı:silent:

MCT kullanıcıları,Lütfen dikkatli olun ve hafife almayın bu sorunu!

Geçmiş olsun ;

Elbette kesinlikle olmaması gereken problem.Gerçi olmaması gereken ne var ise yaşıyoruz bu sorunları hep birlikte.

Bu paraya bu kadar maalesef.Ben 12500 Km deyim.Haftada bir tüm cıvataları sıktığım ve yetkili serviste bakımları aksatmadığım halde banada yeter artık dedirtti.Sizin sorununuzda tuzu biberi oldu.

İlk fırsatta değiştirecem bende motorumu.Bir daha açılmamak üzere çin defterini kapatacağım.

Tekrar geçmiş olsun .Saygılar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
fotolar çok güzel Arbetus (ben kırmızı şeritleri sökmeyi beceremedim)
geçmiş olsun Özer

benim aynaların problemini ben çözdüm
aynanın gidona bağlandığı yerde problem var
aynanın sapılın debriyaj kısmına vidalandığı yerdeki dişler yalama olmuş ne takarsam takayım olmayacak
debriyaj kolunun olduğu kısmın komple değişmesi gerekecek
yarın servişs yolu gözüktü bana

Garanti kapsamına girer sanırım diye düşünüyorum. olmazsa değiştirilir. ben 2 kere değiştirmek zorunda kalmıştım. ayna takarken yalam yeptırmıştım. Bugün yalova izmit arasındaki kçy yollarını keşfe çıktım. iznik yolu tarafında 10000 km yi devirmiş oldum. Güzel bir duygu.

Özer;853621' Alıntı:
Mondial yedek parçaları satan bir arkadaşımda ''original'' MCT 250 Alüminyum arka jantı gördüm!gerçekten çok güzel ve fiyatı 165 YTL idi.
Biraz ağır ama Tubeless olması ve lastik patlaması korkusu ortadan kalkıyor:cat:
inşallah yakında ön jant da gelir ve takım halinde değiştirim.

15 Ocak 2008 gibi Yamaha'nın 650cc Dragstar'ını alacağım:)
ne dersiniz arkadaşlar? fikirlerinizi rica ediyorum.

Mondial in komple döküm jantlarının fiyatı 270 ytl civarı. servis arkadaşın istere mondialden ertesi gün elinde olur.

Ben de Kawsaki en500 Endurolar arasında gidip gelmekteyim. F650 Pegaso ve kle500 boyum hangisine yeterse artık.




Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst