Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,
Aylardır takip ediyorum bu başlığı ve hala alamadım kendime bir mct. Alan arkadaşları kıskanıyorum ama bir o kadar da seviniyorum onların adına. Anafikir şu: İkinci el bir mct alıp, şu kışta kıyamette bol bol uğraşıp, güzel havalarda da gezebilmek. Her türlü metal malzemeyi rahatlıkla bulup işleyebileceğim bir atelyem ve sökmeyi takmayı becerebileceğimi düşündüğüm, tornacı çocuğu ve makina müh. olmamdan kaynaklanan kendine güvenim de var. Daha ne olsun? :)
Sonunda Zeytinburnu'da Zenginmoto adında bir dükkan buldum. İkinci el motorlar satıyor ve kredi kartına da taksit yapıyor. 2005 siyah bir mct var ve 2250 istiyor (pazarlık yapıcaz artık). Motora bakmaya gittiğimde özellikle nerelere bakmam gerektiğini özetleyebilir misiniz? Yardım edin şu kardeşinize de, katılsın aranıza yollarda değil mi? Şimdiden teşekkürler, kazasız belasız sürüşler...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
2005 kırmızı mct 2000ytl bende:)
her ne kadar turkishpsycho nikli arkadaş bana ciddi alıcıyım diyip, beni oyalayıp, hiçbir telefonuma çıkmayarak ve e-postalarım ve özel mesajlarıma yanıt vermeyerek çok çok ayıp ettiyse de...
(sakın 2005 modele bu sezonda o parayı verme)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
birşey sorucam. yokuş çıkıyoruz, trafik durdu, kaldık mı dimdik yokuşta. şimdi nasıl kaldıracağız motoru geriye kaydırmadan?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
birşey sorucam. yokuş çıkıyoruz, trafik durdu, kaldık mı dimdik yokuşta. şimdi nasıl kaldıracağız motoru geriye kaydırmadan?


Vitesi bire al elin ön frende olsun debriyajı kavrama noktasına kadar bırak sonra gaz ver ve freni bırak gazı arttır. otomobilleri kaldırır gibi aynı mantık.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
birşey sorucam. yokuş çıkıyoruz, trafik durdu, kaldık mı dimdik yokuşta. şimdi nasıl kaldıracağız motoru geriye kaydırmadan?

Selam

Ne kadar dik yokuştan bahsediyorsun anlamadım gerçekten.
Benimde başıma geldiği ve de zorlandığım için soruyorum.Çıkamadım geriye dönmek zorunda kaldım da.

Yetmedi makinanın gücü.

Sende eğer çok dik ise hatta senin tabirin ile dimdik ise dön geriye gitsin.

Arka sokaktan dolaşarak gideceğin yere ulaş.

Saygılar
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
yetmez olur mu yahu? 20 beygirlik bir alet var altında...
bence bu işte bir yanlışlık var...

ayrıca dikkat edin ki:
ankara'da hoşdere gibi işlek caddelere çıkarken durmanız gerekiyor. ama bu caddeye bağlı bütün yollar çok dik yukuştur ve söz konusu cadde bu yokuşun hemen bitimindedir. haliyle uygun bir yerde uygun bir şekilde durmazsanız motoru devirmeniz an meselesi (hele iki kişiyken). o zaman ne yapacaksınız? caddeye mümkün olduğu kadar verev(açılı) duracaksınız ki eğimi biraz olsun azaltabilin. naçizane tavsiye:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
yetmez olur mu yahu? 20 beygirlik bir alet var altında...
bence bu işte bir yanlışlık var...

ayrıca dikkat edin ki:
ankara'da hoşdere gibi işlek caddelere çıkarken durmanız gerekiyor. ama bu caddeye bağlı bütün yollar çok dik yukuştur ve söz konusu cadde bu yokuşun hemen bitimindedir. haliyle uygun bir yerde uygun bir şekilde durmazsanız motoru devirmeniz an meselesi (hele iki kişiyken). o zaman ne yapacaksınız? caddeye mümkün olduğu kadar verev(açılı) duracaksınız ki eğimi biraz olsun azaltabilin. naçizane tavsiye:)

Değerli Arkadaşım ;

20 beygir dediğin nedirki? Yanlışlık senin olayı nerede yaşadığımı bilmemende.

Sen biliyormusunki kasdettiğim yerde belediye çöpleri hala (afedersin eşekle )topluyorlar.Bazen istesen de istemesende o bölgelere gitmek zorunda kalıyorsun.

Sanırım bu kadar açıklamadan sonra 20 beygirin birşey olmadığını düşünmüş ve hak vermişsindir.


Hoşçakal
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Sizi bilmiyorum ama ben motorumda yük varken Gemlik tarafında öyle bir yokuş çıktım ki önü havaya kalkacak sandım. yol parke döşemeydi. arazide çimende mıcırlı rampada mıcırlı inişte heryerde ve genelde artçılı kullandım 20 bg lik motorun 300 kgyi çekememsi garip hakikatende. size çıktığım rampanın gorüntüsünü yollayacağım en kısa sürede.


sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Sizi bilmiyorum ama ben motorumda yük varken Gemlik tarafında öyle bir yokuş çıktım ki önü havaya kalkacak sandım. yol parke döşemeydi. arazide çimende mıcırlı rampada mıcırlı inişte heryerde ve genelde artçılı kullandım 20 bg lik motorun 300 kgyi çekememsi garip hakikatende. size çıktığım rampanın gotusunu yollayacağım en kısa sürede.


sağlıcakla.

valla kızlar bende motorun cekişinden falan memnunum cıkamadığım yokus yok hemde artcımla
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
arabadaki gibi olduğunu tahmin ettim de beceremedim, belki bir püf noktası vardır diye sordum. artık üzerinde çalışıcaz.

bu arada motorumun birkaç resmini koyayım:


 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
+1 vb postların önüne geçilmesi için, böyle bir sınırlandırma getirldi. Bundan önce 10 karakterdi. Şimdi 25 karakter. sadece Geçmiş olsun ya da tebrikler yazamıyoruz.

Bu arada aklıma bir çılgınlık geldi. Fizibilite yapıyorum şu an. olumlu olursa size haber vericem. Belki ilk 500MCT bende olur :p

Sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
+1 vb postların önüne geçilmesi için, böyle bir sınırlandırma getirldi. Bundan önce 10 karakterdi. Şimdi 25 karakter. sadece Geçmiş olsun ya da tebrikler yazamıyoruz.

Bu arada aklıma bir çılgınlık geldi. Fizibilite yapıyorum şu an. olumlu olursa size haber vericem. Belki ilk 500MCT bende olur :p

Sağlıcakla.

yok artık
hadi canım sende :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
walla kanka inşallah olur gerci 8 gün sonra askerim artık gelinceye kadar sende denersin makina nası oldu diye olumlu bi sonuc alırsan gelince benimde bi 500 mct em olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst