Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ben değişik desenli jant arıyorum. Arka için bulmak bir nebze olsun daha kolay ama ön için sıkıntı oluyor. Sırf bu yüzden ön tekeri kalınlaştırmak istiyorum. YEni güdon sayesinde daha az yorulmaya başladım. arka peglerdeki titreşimi lastik takozlar sayesinde hissedilir oranda azaltmayı başardım. kendimin da dahil olduğu 3 farklı artçıya denettim. Sonuç hakikaten umutluydu. Şimdiki hedefim sürücü peglerine de aynı işlemi uygulamak. Eğer sonuç yine mutlu olursa bu kez motorun şaseye bağlandığı noktalar ile egzosun şaseye bağlandığı noktalara da uygulayacağım. Uygun takoz bulamadığım için kendim yapıyorum. Kesmek ve delmek gerçekten çok zor oluyor.:mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
...
arka peglerdeki titreşimi lastik takozlar sayesinde hissedilir oranda azaltmayı başardım. kendimin da dahil olduğu 3 farklı artçıya denettim. Sonuç hakikaten umutluydu. Şimdiki hedefim sürücü peglerine de aynı işlemi uygulamak.
....:mrgreen:
dostum benim aklıma gelmişti ama sürücü peglerinin dayanak noktasında zaten lastik varmış:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
O lastikler çok ince ve yumuşak. Yani görevlerini tam yerine getiremiyor. Komple takoz upgrade i yapıcam bu gidişle.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
merhaba arkadaşlar

bir süredir motor almak istiyordum ama eften püften sebeplerle sürekli erteliyordum
neyse
dün itibari ile ilk motoruma bir adım daha yaklaştım
dün parasını ödedim ve kısmetse bugün plakasını çıkartıp akşam işçıkışı ilk sürüş keyfini yaşıyor
olacağım ))

hafiften bir heyecan var
artık benimde kendime ait bir motorum var :))))

cümlemize kazasız belasız sürüşler


+++
bu arada
buradan olsun msn den olsun
sorularımı cevaplayıp paylaşımını esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Dostum hayırlı olsun. Sen de artık MCT cisin anladığım kadarıyla.

Sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
merhaba arkadaşlar

bir süredir motor almak istiyordum ama eften püften sebeplerle sürekli erteliyordum
neyse
dün itibari ile ilk motoruma bir adım daha yaklaştım
dün parasını ödedim ve kısmetse bugün plakasını çıkartıp akşam işçıkışı ilk sürüş keyfini yaşıyor
olacağım ))

hafiften bir heyecan var
artık benimde kendime ait bir motorum var :))))

cümlemize kazasız belasız sürüşler

+++
bu arada
buradan olsun msn den olsun
sorularımı cevaplayıp paylaşımını esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim


hayırlı ugurlu olsun arkadasım kazasız belasız sürüşler dileğiyle...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sağolun arkadaşlar
:)
evet ben de artık MCT ciyim

ama alamadım hala motoru
plaka çıkartamadık bir tülü
neyse
dün gittim
parklar ile sinyalleri beraber bağlamalarını istedim
parklar yanınca sinyallerde yanacak
sinyal verdiğimde ise yanıp sönecek :)

alabilsem plakayı çıkacam hemen trafiğe ama :)
kısmet değilmiş daha

sokağa koyacağım
o beni biraz düşündürüyor ya
halat kilitle direğe sarmalayıp ön tekere de disk kilitmi eklesem ne
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
evet evet iyicene kilitle hatta alarm da eklet bence. Bir de madem bursadasın profilimden msn e ekle beni. Bursa taraflarında haftalıkaktivitelerimiz oluyor katılırsın sende.
Sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
bencede bi alarm koy 35 lira falan coluk cocuk kurcalarsa öter bari branda falanda ört üstüne ki yagmurda camurda kalmasın
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sağolun arkadaşlar

gündüz işe motorum ile gitmem bu sıralar mümkün değil [yusufu artçı olarak alıyorum da :)] o sebepten alarm düşünmedim gündüz yanınd aolmucam gece de evden hiçbirşey duyulmuyor

brandayı iyi hatırlattınız sağolun

bu arada
kıyafet olayını abarttım galiba ben
kımıldayacak yerim kalmadı
koruma yeleği aldım, kollar omuzlar sırtkllık vs
ceket içine giyiyorum
robocop gibi oldum
nasıl hareket edecem bilemiyorum

bir de arkadaşlar
koruma demiri konusunda yardım rica etsem

nerden nasıl temin edebilirim
bayi Bursada bulamayacağımı söyledi

şimdiden teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
o kadar koruma falan filan alıcaana keşke full koruma bi mont alsaydın hem daha rahat hareket ederdin hemde daha ucuza gelirdi ben koruma demirini 70 liraya aldım ortalama bu fiyatlarda temin edebilmen konusunda arbetus sana yardım edicektir..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Body armorun şu avantajı var: yazın t-shirt ün üstüne giyilenilir. Yada kışın güzel bir hakiki deri montun altına giyilebilir. ben de almayı planlıyorum. Yazlık ve kışlık farklı mont almak daha maliyetli.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
yok be abi yazın montun astarını cıkarıyosun oluyo yagmurluk gibi bide hoşuma gitmio abi koruma komik duruyo bence tabi herkesin kendi secimi...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sağolun arkadaşlar

mont ful korumalı zaten
ama montun korumaları sünger gibi geldi bana
body armoru da şehirlerarası yol yaparken bi de yazın giyerim diye düşünüyorum

bu arada
motor dehşet titriyor
aynalara uyuz oldum
bi türlü durduğu yerde durmuyorlar

depoyu fulledim
45 YTL tuttu, bakalım kaç km yol yapacak :)


ama hepsinde öte var ya
çok zevkliii
keşke daha önce alsaymışımm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst