- Katılım
- 27 Mar 2007
- Mesajlar
- 99
sanırım doğru adres bu:
http://img126.imageshack.us/my.php?image=image00260ds4.jpg
http://img126.imageshack.us/my.php?image=image00260ds4.jpg
dostum benim aklıma gelmişti ama sürücü peglerinin dayanak noktasında zaten lastik varmış...
arka peglerdeki titreşimi lastik takozlar sayesinde hissedilir oranda azaltmayı başardım. kendimin da dahil olduğu 3 farklı artçıya denettim. Sonuç hakikaten umutluydu. Şimdiki hedefim sürücü peglerine de aynı işlemi uygulamak.
....:mrgreen:
emre otm motorun sitesinden istesene birader bu kdar arayacağına 3 gün beklerdin en fazla sonra elindeydi.
merhaba arkadaşlar
bir süredir motor almak istiyordum ama eften püften sebeplerle sürekli erteliyordum
neyse
dün itibari ile ilk motoruma bir adım daha yaklaştım
dün parasını ödedim ve kısmetse bugün plakasını çıkartıp akşam işçıkışı ilk sürüş keyfini yaşıyor
olacağım ))
hafiften bir heyecan var
artık benimde kendime ait bir motorum var)))
cümlemize kazasız belasız sürüşler
+++
bu arada
buradan olsun msn den olsun
sorularımı cevaplayıp paylaşımını esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim