Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
arbetus kardeş ben hala alamadım mct mi:( 1000 lira cepte ama kredi kartı çıkmadı 3 ay sonra dio banka ve 1000 lira limit werio:( bildiğiniz bi bayii var mı senet yapan?eğer warsa senetle alıcam ii haberlerinizi bekliorum arkadaşlar:(
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus kardeş ben hala alamadım mct mi:( 1000 lira cepte ama kredi kartı çıkmadı 3 ay sonra dio banka ve 1000 lira limit werio:( bildiğiniz bi bayii var mı senet yapan?eğer warsa senetle alıcam ii haberlerinizi bekliorum arkadaşlar:(

dostum anadolu cetelem le 24 ay vade yapan bayiler var ama o tarafta var mı bilemiyorum. anadolu cetelem i sorsaydın keşke. inş en kısa zamanda kavuşursun mct ne.

bu arada dişli soran arkadaşlar dişliler mevcut. dün 8000 km bakımını yaptım. yağını değiştirdim. bujilerini değiştirdim. 30 lira masraf yaptım. aslında serviste yaptırmam gerekiyordu ama bu aralar okul taksiti falan girdi araya o yüzden yaptıramadım artık 9000-10000 arasıyaptırıcam. bu sefer orijinal c7hsa kullandım. piyasada 7-8 liraya sahte ki orijinal bile olsa o fiyata almayın. ben 5 liraya aldım kullanıyorum gerçekten de farketti. dün akkşam iftara yetişecem diye orhangazi yolunda iki kişi kadranı sallana sallana 130 a dayadım gazı sonuna kadar açacaktım ki artçım kafama vurdu :p yavaş diye. yolda zaten 100-110 arası gittim. ama dediğim gibi 10 km eksik gösteriyor. bir de ön fren diske sürtüyor. Bu gün evdeki eski ayakkabıların tabanlarını kesip lastik takoz olarak kullanmayı düşünüyorum. bakalım ne farkedecek.

Dişli ve buji için benimle irtibata geçin.

sağlıcakla.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
arbetus dediğin bayii hangi semtte we umarım sen benim dediğimi anlamışsındır kredi kartı we kredi çekmeden senet yapacak bayii sordum yani eski usul.:wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
senetle çok zor sebebi malum. bir diğer husus da senetle veren satıcı üstüne abartı şekilde vade farkı koyacak. büyük ihtimalle de kefil isteyecek. eğer bordrolu bir işte çalışıyorsan ya da ailenden birisi varsa bu kriterde ise, kredi ile al. artık eski usul beyaz eşya almak bile uğraştırıyor insaı kılı kırk yarıyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
senetle çok zor sebebi malum. bir diğer husus da senetle veren satıcı üstüne abartı şekilde vade farkı koyacak. büyük ihtimalle de kefil isteyecek. eğer bordrolu bir işte çalışıyorsan ya da ailenden birisi varsa bu kriterde ise, kredi ile al. artık eski usul beyaz eşya almak bile uğraştırıyor insaı kılı kırk yarıyorlar.

kanuni kampanya yapmıs kimliği getir kanuniyi götür diye aynı sartlar altında monidalden de alabilirsin kredi kartıyla falan ugrasmıycaksın gidiceksin bi mondial bayisine krediye senin yerine onlar basvurucak %80 de cıkıyo maas bordron falan varsa %de 100 cıkar zaten alıcagan 2 milyar kredi...
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
arbetus; cumartesi günü oringli sincir aldım. paza günüde adanaya gittim geldim. şimdilik iyi gibi ama hafta sonuna kadar rengini gösterir :wiinkk: cumartesi günü farı değiştiriyorum renault farı kakıcaz. bizimkiyle yeri uyuyormuş kör gösteriyo kısalar...
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
arbetus; cumartesi günü oringli sincir aldım. paza günüde adanaya gittim geldim. şimdilik iyi gibi ama hafta sonuna kadar rengini gösterir :wiinkk: cumartesi günü farı değiştiriyorum renault farı kakıcaz. bizimkiyle yeri uyuyormuş kör gösteriyo kısalar...


bu reno farı dediğin nasıl bir şey ki araba farımı nasıl monte edeceksin mct ye
eğer cok oyuncaklı değilse bizde takarız
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus; cumartesi günü oringli sincir aldım. paza günüde adanaya gittim geldim. şimdilik iyi gibi ama hafta sonuna kadar rengini gösterir :wiinkk: cumartesi günü farı değiştiriyorum renault farı kakıcaz. bizimkiyle yeri uyuyormuş kör gösteriyo kısalar...

ben de uyduğunu duydum. denemeyi düşünüyorum kısa farlarda saçmalıyor bazen. dün bu yüzde 60 km hızla belediye çukuruna girdim iki tekerlek yerden kesildi sert bi şekilde indim yere neyseki düşmedim.
dikkat beyler dikkat.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
1
reno farı nası oluyo abi flash veya broadway uyarmı uyuyosa bizm komşuların farını çaktırmadan alıp takıyim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
reno 12tx ts sw ya da toros un farlarından bahsediyoruz.yuvarlak olanlardan tabi 74 modele kadar sanırım kare geldiler. dedeimn arabasının farı uyuyor sanırım :p
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu hafta taktırıcam. oto elektirikçi arkadaşım var. oda motosiklet hastasıdır :) o takacak resimlerim ve buraya eklerim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bekliyorrum fotoları
özellikle gece aydınlattığı mesafeyi gösteren fotoları.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
motoru verdim. arka stop yenileniyo. camı düşmüştü arvetus bilir :mrgreen:
fren hidrolik müşürünün camı çatlamıştı onun yenisi geldi. o takılacak. bide far değişecek. öğleden sonra alıcam :wiinkk: resimlerim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hayırlısı olsun dostum. resimlerini bekliyorum. bu arada pazara kadar Erzurum dayılm Erzurumda ikamet eden Macit sahibi var mıydı?
sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
arka stop camı bulabildin mi benimkide kırıldı hiç bi yerde bulamadım yada sitede fazla stop camı olan varmı :p
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Arbetus Arka Disli Senin Neydi Dostum Ben Niye 130 Cikamiyorum Ayarlarimi Istiyor Anlamadim Bide Ben Farda 55/60 W Colormatik Ampul Kullaniyorum Kisa Far Cok Etkili Uzuna Gerek Kalmiyor Uzunda Sacmaliyor Ama Dedigm Gibi Kisa Cok Iyi Yetiyor Arti Olarak Isik Cok Kaliteli Cikiyor Hicbir Plastige Zarari Yok Sicak Plastikle Tutrabilirsiniz Tabi Far Soketinide Degistirmeyi Unutmayin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst