arbetus şu sizin ustaya bakıcaktın arka dişli için haber vermedin bana ?
arbetus kardeş ben hala alamadım mct mi1000 lira cepte ama kredi kartı çıkmadı 3 ay sonra dio banka ve 1000 lira limit werio
bildiğiniz bi bayii var mı senet yapan?eğer warsa senetle alıcam ii haberlerinizi bekliorum arkadaşlar
![]()
senetle çok zor sebebi malum. bir diğer husus da senetle veren satıcı üstüne abartı şekilde vade farkı koyacak. büyük ihtimalle de kefil isteyecek. eğer bordrolu bir işte çalışıyorsan ya da ailenden birisi varsa bu kriterde ise, kredi ile al. artık eski usul beyaz eşya almak bile uğraştırıyor insaı kılı kırk yarıyorlar.
arbetus; cumartesi günü oringli sincir aldım. paza günüde adanaya gittim geldim. şimdilik iyi gibi ama hafta sonuna kadar rengini gösterir :wiinkk: cumartesi günü farı değiştiriyorum renault farı kakıcaz. bizimkiyle yeri uyuyormuş kör gösteriyo kısalar...
arbetus; cumartesi günü oringli sincir aldım. paza günüde adanaya gittim geldim. şimdilik iyi gibi ama hafta sonuna kadar rengini gösterir :wiinkk: cumartesi günü farı değiştiriyorum renault farı kakıcaz. bizimkiyle yeri uyuyormuş kör gösteriyo kısalar...
bu hafta taktırıcam. oto elektirikçi arkadaşım var. oda motosiklet hastasıdıro takacak resimlerim ve buraya eklerim